مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر آخرین اخبار و حواشی پیرامون باشگاه پرسپولیس پیش از برگزاری مسابقه با نفت محمود آباد:

 

شيث در تيم استيلي؟!
«در ادامه اتفاق‌هاي عجيب پرسپوليس، شايد شيث رضايي به باشگاهي جديد منتقل شود.» … اين خبري بود كه ديروز دهان به دهان چرخيد و سر آخر هم تكذيب پرسپوليسي‌ها را به دنبال داشت. حال آنكه برخلاف آنچه مديران پرسپوليس ادعا كرده‌اند، تماس‌هايي از سوي مديران شاهين با شيث گرفته شده و حتي حميد استيلي از كاشاني خواسته كه اگر قرار است شيث به تيم ديگري برود، آن تيم شاهين بوشهر باشد. البته كاشاني پاسخ منفي به استيلي داده و اعلام كرده كه مدافع پرحاشيه و پر سر و صداي پرسپوليس را به اين تيم بازمي‌گرداند. همه اينها درحالي است كه شايعه تماس علي كريمي با شيث براي حضور در استيل‌آذين هم هنوز از گوشه و كنار شنيده مي‌شود و از طرف ديگر گفتند كه خود شيث رضايي با سرمربي تراكتورسازي تبريز تماس گرفته و خواهان ترك پرسپوليس است.

 

هنوز قهرماني ليگ و جام حذفي را مي‌خواهيم!
حبيب كاشاني در جلسه با بازيكنان و دستياران علي دايي از حساسيت جام حذفي گفت و اين بار با لحني روحيه بخش از بازيكنان خود خواست كه جام حذفي را جدي بگيرند و در تغيير روند تيمي در بازي‌هاي آينده كوشا باشند. سرپرست پرسپوليسي‌ها در جلسه عصر دوشنبه در زمين شركت واحد تهران درخواست‌هاي خود را نيز بيان كرد. او در جمع بازيكنان و دستياران دايي اعلام كرد كه باشگاه پرسپوليس كماكان خواهان قهرماني در ليگ برتر است و مي‌خواهد قهرماني‌اش را در جام حذفي تكرار كند. سرپرست باشگاه پرسپوليس همين طور ناراحتي خود از عدم نتيجه‌گيري تيمش در هفته‌هاي گذشته را به زبان آورد و گلايه‌هاي خود را با لحني دوستانه به زبان آورد. او در حالي كه از نتايج اخير سرخپوشان شكايت مي‌كرد از شاگردان دايي خواست باخت در دربي را فراموش كنند.

 

مذاكره براي همكاري دوباره با اسپيناس

بعد از تجمع ليدرهاي ناراضي پرسپوليس مقابل هتل اسپيناس و مسائلي كه بعد از آن اتفاق افتاد، مسوولان هتل قراردادشان با پرسپوليس را يكطرفه فسخ كردند و همين باعث شد سرخ‌ها ديشب در هتل المپيك اردو بزنند. اين البته خواسته پرسپوليسي‌ها نيست و به گفته خوردبين مذاكره‌ها براي همكاري دوباره با هتل اسپيناس تا پيش از بازي هفته آينده برابر ذوب‌آهن انجام خواهد شد.

 

استيناف، منتظر اعتراض كتبي پروين
براي تجديد نظر در حكم جريمه 22 ميليون توماني محمد پروين، شوراي استيناف باشگاه منتظر دريافت اعتراض‌نامه كتبي اين بازيكن است. جريمه امروز پروين، حاصل غيبت‌هاي غيرموجه و چندباره او در تمرين‌هاي پيش از فصل است و براي اعتراض، باشگاه 10 روز به اين بازيكن فرصت داده. محمد پروين هم در حال تنظيم نامه‌اي است تا اعتراض خود به حكم كميته انضباطي پرسپوليس را از طريق آن اعلام كند. اين نامه روز شنبه در اختيار باشگاه قرار مي‌گيرد.

 

زارع، شكوري و اكبري امروز هم نيستند
شدت آسيب‌ديدگي مجتبي زارع، جلال اكبري و ابراهيم شكوري، فرصت حضور در بازي امروز برابر نفت را هم از آنها گرفته. زارع كف پايش شكسته و حداقل تا چند هفته از پرسپوليس دور است. ابراهيم شكوري هم هنوز به تمرين‌ها برنگشته اما جلال اكبري كه از دوشنبه تمرين با تيم را شروع كرده به لحاظ بدني شرايط مطلوبي ندارد و بدين ترتيب هر سه آنها فقط مي‌توانند تماشاگر بازي امروز پرسپوليس- نفت محمودآباد باشند.

 

نورمحمدي و حلافي اميدوار به خوش‌قولي راه‌آهن
چكي هم كه به همين منظور از باشگاه راه‌آهن گرفته بودند نزديك به يك ماه از موعدش گذشته و براي ممانعت از شكايت نورمحمدي و حلافي، مسوولان راه‌آهن روزهاي دهم تا دوازدهم آبان‌ماه را براي نقد شدن اين چك وعده داده‌اند.

 

هواداران حريف پرسپوليس امروز مي‌رسند
براي بازي با پرسپوليس، كاروان تيم دسته سومي نفت محمودآباد ساعت 8:30 صبح ديروز به تهران رسيد و اعضاي اين تيم در هتل نفت مستقر شدند. امروز هم تعدادي از هواداران اين تيم با دو دستگاه اتوبوس به تهران مي‌آيند تا در نبرد با پرسپوليس، حامي نفت باشند.

 

عبدي در جست و جوي دلايل باخت به استقلال
دو شكست اخير پرسپوليس برابر ملوان و بعد هم استقلال، چيزي نيست كه بشود ساده از آن گذشت. به همين خاطر حسين عبدي و مسعود عالي‌پور هر كدام جداگانه اين دو بازي را آناليز كرده‌اند و با بازبيني چندباره فيلم آن بازي‌ها به دنبال پيدا كردن دلايل شكست پرسپوليس هستند. قرار است نتيجه اين آناليزها در گزارش مفصل به علي دايي تحويل داده شود.

 

دايي بامداد ديروز برگشت
سفر دو روزه علي دايي به اروپا تمام شد و او بامداد ديروز به تهران رسيد. سرمربي پرسپوليس كه شنبه شب براي حضور در جلسه كميته فني فيفا به زوريخ سفر كرده و قرار بود يك شب بعد برگردد، با تاخيري يكروزه ساعت 3 بامداد ديروز وارد تهران شد و تمرين ديروز تيمش را زير نظر گرفت.

 

تمركز حسين عبدي روي گزارش مربيان
حسين عبدي كه بعد از رسيدن به سمت مدير تيم‌هاي پايه، نظارت مستقيم و مستمري روي عملكرد تيم‌هاي هر 4 رده پرسپوليس دارد، دوشنبه نيز طبق روال هر هفته جلسه‌اي را با حضور مربيان اين تيم‌ها برگزار كرد. عبدي كه در جلسه هفته گذشته گزارش عملكرد مربيان تيم‌هاي پايه را از آنها دريافت كرده بود، جلسه اين هفته را به بحث و تبادل نظر درخصوص گزارش‌هاي ارائه شده از سوي آنها اختصاص داد تا عملكرد اين مربيان را با ريزبيني و دقت بيشتري مورد بررسي قرار داده باشد. عبدي از زماني كه مدير تيم‌هاي پايه شده بحث استعداديابي و بازيكن‌سازي را جزو اولويت‌هاي برنامه خود قرار داده و با جلسات هفتگي براي رسيدن به اين هدف زمينه‌سازي مي‌كند.

 

نفرات اصلي پرسپوليس در جام حذفي
شرايط نامناسب پرسپوليس در رقابت‌هاي ليگ برتر به كادر فني اين تيم جرات ريسك در رقابت‌هاي جام حذفي را نداده تا آنها همه نفرات اصلي خود را براي حضور در مسابقات جام حذفي به خدمت بگيرند.از سوي ديگر قول حبيب كاشاني درباره كسب لااقل يك جام توسط پرسپوليس نيز عامل ديگري است كه اين تيم به هيچ عنوان حتي حريفي چون نفت محمودآباد را دست كم نگيرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)