پرسپولیس نیوز: هافبک عراقی پرسپولیس پیش از دیدار برگشت مقابل الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت هوادارانمان را در ایران راضی کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل در دوحه با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. در آستانه دیدار برگشت این دو تیم بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در مصاحبه با سایت AFC گفت: الدحیل در بازی رفت تلاش کرد تا گل های بیشتری را به ما بزند چون می دانست بازی سختی را در دیدار برگشت در تهران در حضور هواداران ما خواهد داشت. آنها در بازی خطرناک نشان ندادند. تنها برتری آنها بیشتر از ما مالکیت توپ را داشتند. اکنون زمان بازی برگشت فرا رسیده است و بدون شک این بازی سخت خواهد بود.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در بازی برگشت هوادارانمان را در ایران راضی کنیم. الدحیل تیم بزرگی است و از مدت ها قبل نباخته است. بازی سختی خواهیم داشت. در حالت کلی بازی در خانه تیم های قطری سخت است. ما در بازی رفت ۲ الی ۳ موقعیت گلزنی داشتیم ولی بد شانس بودیم. می توان این را بگویم که ما در بازی رفت بد بازی نکردیم و نتیجه یک بر صفر نتیجه بدی برای ما نبود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)