مرجع خبری  پرسپولیس : جلسه مدیریت باشگاه پرسپولیس و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه امروز (شنبه) در محل باشگاه برگزار شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این جلسه که با حضور حبیب کاشانی، محمد رسایی، علی دایی، حسین عبدی و محمود خوردبین برگزار شد و به مدت دو ساعت و نیم ادامه داشت، موضوعاتی چون مسائل فنی تیم، مساله شیث رضایی، انتقال تمرین‌ها به مجموعه درفشی‌فر و تیم ب مورد گفت و گو قرار گرفت.

حاضران در جلسه در ابتدا انتخاب علی دایی را به عنوان یکی از 50 اسطوره زنده فوتبال جهان توسط نشریه ورلد ساکر تبریک گفتند. بحث فنی دیدارهای پرسپولیس برابر استقلال و نفت محمود آباد موضوع اول گفت و گو در این جلسه بود. اینکه چه کارها و تمهیداتی برای این دیدارها می‌بایستی انجام می‌شد و این تمهیدات تا چه حد تحقق یافت مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه علی دایی در مورد مساله شیث رضایی توضیحات خود را ارائه داد

 

و دلایل خود را مبنی بر تصمیم عدم استفاده از وی تشریح کرد. بنا شد تا شیث رضایی در جلسه مشترک بعدی مدیریت و کادر فنی  که در روزهای بعد از بازی با ذوب آهن برگزار خواهد شد شرکت کند و درباره مواردی که از نظر کمیته فنی و باشگاه سوال برانگیز است پاسخ دهد و پس از آن جلسه در مورد حضور یا عدم حضور شیث رضایی در کمیته انضباطی تصمیم گیری شود.

همچنین تلاش برای تسریع در انتقال تمرین‌های تیم به مجموعه درفشی‌فر از دیگر مسائل مورد بحث در این جلسه بود که در نهایت محمد رسایی به عنوان مشاور اجرایی باشگاه مسوول پیگیری برای تسریع این جا به جایی شد. به علاوه تصمیم گرفته شد تا اتاق ویژه‌ای برای علی دایی و حسین عبدی در این مجموعه آماده شود.

شرایط تیم ب و وضعیت این تیم در آغاز رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های تهران آخرین بخش دستور جلسه امروز بود.

این جلسات هفتگی به طور معمول در روزهای دوشنبه انجام می‌شد اما به علت برگزاری دیدار پرسپولیس-ذوب آهن در روز دوشنبه هفته جاری، جلسه این هفته دو روز زودتر انجام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)