مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با توجه به شناختي كه از بازيكنان ذوب‌آهن دارم، از آنها ترسي ندارم.


عليرضا حقيقي افرود: پس از اتفاقاتي كه در هفته‌هاي پيش افتاد، مصمم بوديم تا اين ماجراها را به هر شكلي كه شده به پايان برسانيم. با 5 گلي كه به تيم نه چندان پرآوازه نفت محمود آباد زديم، به شرايط ايده‌آلمان بازگشتيم.

وي افزود: بايد قبول كنيم در هر تيمي فراز و نشيب وجود دارد. با تمام تلاش خودمان بايد به بازي حساس مقابل ذوب آهن فكر كنيم چون به سه امتياز آن نياز داريم. با اين پيروزي، بهتر مي‌توانيم به بالاي جدول برسيم و ناكامي‌هاي چند هفته اخير را جبران كنيم.

 

دروازه‌بان پرسپوليس تصريح كرد: من هم با توجه به شناختي كه از مهاجمان ذوب آهن دارم، از آنها ترسي ندارم. اگر با اعتماد دايي درون دروازه ايستادم، بهترين بازي خودم را به نمايش مي‌گذارم.

حقيقي درباره دلايل گل خوردن پرسپوليس در دقيقه‌هاي پاياني، گفت: هميشه براي پرسپوليس با تمام توانم انجام وظيفه كردم. بدشانسي عامل اصلي گل خوردن‌ ما است. يك مقدار در تيم موضوعي انعكاس پيدا كرده كه در دقيقه 90 به بعد، بازي را در اختيار حريف مي‌گذاريم؛ اما اين موضوع صحت ندارد. اين نقص با صحبت‌هاي دايي، به زودي برطرف مي‌شود.

 

وي خاطر نشان ساخت: فوتبال هر دقيقه‌‌اش خطرناك است. اگر باهوش باشيم، قطعا ديگر 3 امتياز را در دقيقه 90 به حريف هديه نمي دهيم. با اين تيمي كه داريم، قطعا بازي به بازي بهتر خواهيم شد. از همين بازي مقابل ذوب آهن كه يكي از بهترين تيم‌هاي ايران و شايد آسيا است، سعي خواهيم كرد نقايص را برطرف كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)