توصیه ای به داوران نکردیم
مرجع خبری پرسپولیس : علی کفاشیان کمی از نامه باشگاه پرسپولیس به فدراسیون دلخور است. او می گوید:« ما هیچ توصیه ای به داوران نکردیم و نمی کنیم.»


« تکلیف اختلاف تان را با دایی مشخص کنید تا این شائبه که اشتباهات داوری علیه پرسپولیس در بازی های اخیر ناشی از دعوای حقوقی تان با سرمربی ماست ایجاد نشود.» این نحتوای نامه ای بود که پس از داربی حبیب کاشانی برای علی کفاشیان نوشت.

 

نامه ای که در پاسخ به آن رئیس فدراسیون به خبر می گوید:« این موضوع را از دو نظر باید پاسخ بدهم. اول اینکه هیچ یک از داوران ما تحت هیچ شرایطی اشتباه عمدی در قضاوت های شان ندارند.

 

آنها بی نهایت انسان هایی سالم هستند که هیچ توصیه ای را نمی پذیرند و از سوی دیگر ما هیچ وقت به دلیل پرونده های حقوقی مان چنین درخواستی را از کمیته داوران نداشته و نکرده ایم. پرسپولیس به عنوان یکی از دو تیم محبوب و پرتماشاگر کشور برای فدراسیون اهمیتی ویژه دارد و برای مان فرقی نمی کند مدیرش چه کسی باشد یا چه کسی مربی آن است. آنچه همیشه برای فدراسیون مهم است ، تیم پرسپولیس است. به همین دلیل می توانم با اطمینان بگویم هیچ توصیه ای از این بابت به داوران نشده و نخواهد شد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)