مرجع خبری پرسپولیس : بعد از تجربه آن باخت‌هاي تلخ و عجيب، پرسپوليس حالا به ذوب‌آهن رسيده. به تيمي كه به اندازه انگيزه قهرماني آسيا، خسته است و با همين خستگي مي‌آيد تا در نبرد با پرسپوليس از صدرنشيني‌اش دفاع كند. پرسپوليس هم اگر چه روزگارش خيلي خوش نيست اما بهترين فرصت را دارد براي اينكه خودش را به ذوب‌آهن صدرنشين نزديك‌تر كند.

 

در اين باره محمد نوري با اميدواري مي‌گويد: «به بازيكنان و مربيان ذوب‌آهن تبريك مي‌گويم و معتقدم فوتبال ايران و همه ما بايد به اين تيم افتخار كنيم. اميدوارم آنها قهرمان آسيا هم بشوند چون لياقت‌اش را دارند اما اين دليل نمي‌شود كه ما دنبال امتياز از اين بازي نباشيم و يا از ذوب‌آهن بترسيم.

 

اتفاقا من مطمئن هستم كه برد اين بازي‌ مال پرسپوليس است و هر طور شده بايد فاصله‌مان با صدر جدول را كمتر كنيم، پس چه بهتر كه از خود ذوب‌آهن امتياز بگيريم، ما مي‌خواهيم هر سه امتياز بازي فردا را بگيريم.»

 

ادامه صحبت‌هاي محمد نوري اشاره‌اي است به سوژه تكراري همه بازي‌هاي اين چند هفته پرسپوليس، يعني گل خوردن در آخرين دقيقه‌هاي بازي: «ما اين ضعف را در تمرين‌ها حل كرده‌ايم و در بازي قبلي هم اگر بازيكنان حريف فيرپلي مي‌كردند گل نمي‌خورديم. گذشته از اين، تيم‌هاي هجومي به‌خاطر حركت‌هاي رو به جلويشان معمولا در دفاع بيشتر آسيب‌پذير هستند و براي همين است كه گاهي روي غافلگيري گل مي‌خوريم. هر چند مطمئن هستم ديگر اين اتفاق‌ها تكرار نمي‌شود و اجازه نمي‌دهيم بقيه تيم‌ها از اين راه از ما امتياز بگيرند.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)