هنوز هیچ چیز درباره شیث رضایی مشخص نیست


مرجع خبری پرسپولیس : سخنگوي باشگاه پرسپوليس تهران اعلام كرد كه اين باشگاه موافق حضور غلامرضا رضايي در تيم اميد نيست.

 

منصور بيك محمد لو روز يكشنبه  افزود: با توجه به حضورحميد رضا علي عسگر در تيم اميد، باشگاه موافق حضورغلامرضا رضايي در اين تيم نيست.

 

وي ادامه داد: تيم ما به اين بازيكن نيازمند است و اميدواريم فدراسيون نيز شرايط ما را درك كند. پيشنهاد كادر فني تيم اميد را بار ديگر با سرمربي تيم خود در ميان خواهيم گذاشت و نظر نهايي او ، تكليف اين بازيكن را روشن خواهد كرد.

 

 

 

مدير روابط عمومي پرسپوليس در مورد جلسه كميته انضباطي اين باشگاه نيز گفت: با توجه به اين‌كه پرسپوليس در روز دوشنبه با ذوب آهن بازي دارد و جلسه‌هاي كميته انضباطي باشگاه نيز معمولا در روزهاي دوشنبه برگزار مي شود ما در اين هفته نمي توانيم اين جلسه را برگزار كنيم و احتمالا پس از ديدار با استيل آذين برگزار خواهد شد.

 

وي در رابطه با جلسه ديروز كادر فني پرسپوليس با مديريت باشگاه نيز گفت: در اين جلسه علي دايي به عنوان سرمربي تيم دلايل خود را براي اخراج شيث رضايي باشگاه اعلام كرد و قرار شد كه در جلسه بعدي شيث نيز حضور يابد و به سوالاتي كه مطرح است، پاسخ دهد تا در جلسه بعدي در مورد او تصميم گرفته شود.

 

بيگ‌محمدلو در پاسخ به اين سوال كه چقدر احتمال دارد كه شيث به پرسپوليس باز گردد، گفت: از الان چيزي مشخص نيست و بايد در آينده ببينيم كه چه اتفاقاتي مي‌افتد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)