شیث رضایی فرار کرد!

مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا حقيقي پس از حضور درغرفه روزنامه پرسپوليس در نمایشگاه مطبوعات به دليل ازدحام جمعيت و هجوم هواداران با اسكورت نمايشگاه را ترك كرد.

عليرضا حقيقي، دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز در نمايشگاه مطبوعات حاضر شد و به غرفه روزنامه پرسپوليس رفت تا با مردم و اهالي فوتبال ديدار و گفت‌وگو داشته باشد.

پس از حضور حقيقي در غرفه روزنامه پرسپوليس هواداران استقلال و پرسپوليس مقابل اين غرفه جمع شدند و به تشويق تيم محبوب خود پرداختند. تماشاگران استقلال شعارهايي سر دادند در مقابل نيز هواداران پرسپوليس بر عليه آبي‌پوشان شعار دادند.

 

 

اين اقدام تماشاگران باعث شد تا دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس مجبور شود با اسكورت مأموران حفاظت نمايشگاه محل را ترك كند.

 

 

 

از سوی دیگر مربی فصل گذشته تیم پرسپولیس با حضور در نمايشگاه مطبوعات از رفتن به غرفه روزنامه پرسپوليس خودداري كرد.

احمدرضا عابدزاده در هفدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها براي بازديد از غرفه‌هاي ورزشي در اين نمايشگاه حضور پيدا كرد كه به شدت مورد استقبال علاقمندانش قرارگرفت. نكته جالب اين حضور مي‌توان به نرفتن اين دروازه‌بان سابق به غرفه روزنامه پرسپوليس با وجود اصرارهاي مكرر مسئولان اين غرفه اشاره كرد.

عابدزاده پس از بازديد از چند غرفه با هجوم علاقمندانش مجبور به ترك نمايشگاه شد.

 

محمود كلهر، هافبك اسبق باشگاه پرسپوليس با حضور درغرفه خبرگزاري فارس از انتخاب قطبي به عنوان سرمربي تيم ملي انتقاد كرد. وي عقيده داشت: بهتر از قطبي درايران هستند و بايد امثال ابراهيم‌زاده‌ها سكان هدايت تيم ملي را بر عهده گيرند.

 

 

از نكات جالب برگزاري چهارمين روز نمايشگاه مي‌توان به حضور نيمه‌كاره شيث رضايي، مدافع اخراجي تيم پرسپوليس در نمايشگاه اشاره كرد. شيث به دليل شلوغي و بي‌نظمي‌هاي حاصل از حضور عليرضا حقيقي و احمدرضا عابدزاده از حضور در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها امتناع كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)