مرجع خبری پرسپولیس : شكوري كه به علت مصدوميت نمي‌توانست تيمش را در بازي هفته سيزدهم مقابل استيل آذين همراهي كند، به نمايشگاه مطبوعات آمده بود تا قبل از شروع بازي، بازديدي از مطبوعات و غرفه روزنامه‌هاي ورزشي داشته باشد.

 

*خب، وضعيت مصدوميتت چطور است؟
فعلا در حال انجام تمرين‌هاي فيزيوتراپي هستم و خدا را شكر روند بهبودي‌ام خوب پيش مي‌رود كه اميدوارم بتوانم به زودي به ميدان برگردم.


*فكر مي‌كني از كي بتواني بازي كني؟

 

دقيقا نمي‌دانم اما اگر روند بهبودي‌ام خوب پيش برود فكر مي‌كنم از 3-2 هفته ديگر مي‌توانم بازي كنم. البته تشخيص با پزشك تيم است و پس از آن با كادر فني كه مي‌توانم بازي كنم يا نه.


*پرسپوليس هم بعد از هفته‌ها، بالاخره به روزهاي خوبش برگشت و توانست ذوب‌آهن را ببرد…
بله، خدا را شكر تيم ما بعد از هفته‌ها كه دچار بدشانسي شده بود، توانست به روزهاي خوبش برگردد و به آرامش لازم برسد. ما تمام تلاش خودمان را مي‌كنيم كه روند صعودي‌مان را ادامه بدهيم تا به صدر برگرديم.

 

*شايد دليل بازگشت پرسپوليس به روزهاي خوبش، كم كردن حاشيه‌هاست.

حاشيه؟! ما حاشيه نداريم.


*همان جريان شيث و…
خب اين تصميم كادر فني و باشگاه است. اما در كل تيم ما به نسبت ديگر تيم‌ها هميشه كمتر حاشيه دارد.


*بگذريم. باز هم قرار است به زودي ليگ براي مسابقات آسيايي گوانگ‌ژو تعطيل شود. اينكه در اين مدت تيم‌هايي مثل سپاهان تعطيل هستند و تيم شما بازي دارد، چطور است؟
تعطيلات ليگ يكي از دلايل ناكامي ما در چند هفته گذشته بود. ما روند خوبي را دنبال مي‌كرديم تا اينكه ليگ تعطيل شد و دچار آن مشكل شديم. در كل تعطيلات به تيم ما خيلي ضرر زده. در هر صورت اگر قرار است بار ديگر ليگ تعطيل شود بهتر است طوري تعطيل شود كه شرايط براي تيم‌ها يكسان باشد. مثلا درست نيست كه سپاهان و ذوب‌آهن تعطيل باشند و 2 تيم بالاي جدولي ديگر مثل ما و استقلال بازي كنيم. به نظر من بايد طوري برنامه‌ريزي شود كه شرايط يكسان باشد و رقابت به صورت پاياپاي پيش برود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)