نشان دهید یک روح در یک جسم هستید/كاري به نتايج استقلال و سپاهان نداريم

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: در چهار بازي آينده كه دو تاي آنها در خانه و دو تا خارج از خانه است بايد 10 امتياز بگيريم.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، حبيب كاشاني شب گذشته در جمع بازيكنان پرسپوليس گفت: نفت تهران تيم بسيار خوبي است و ما بايد برابر اين تيم جوان و با انگيزه مراقب باشيم و به هيچ وجه فريب جدول را نخوريم. به علاوه ما نبايد كاري با نتايج استقلال، سپاهان و ساير تيم‌ها داشته باشيم و فقط بايد روي رسيدن به صدر جدول تمركز كنيم و براي اين هدف روي سه امتياز اين بازي حساب كرده‌ايم.

 

كاشاني از بازيكنان خود خواست تا عقب ماندگي تيم را از اهداف از پيش تعيين شده جبران كنند. وي گفت:

 

از اهداف خودمان تا اينجاي رقابت‌ها شش امتياز عقب هستيم كه همان شش امتيازي است كه در بازي‌هايمان با ملوان و استقلال به هر ترتيبي از ما گرفته شد، حال اين عقب ماندگي بايد جبران شود. كسب 34 امتياز تا نيم فصل هدف اصلي ماست و در چهار بازي آينده كه دو تاي آنها در خانه و دو تا خارج از خانه خواهند بود بايد 10 امتياز بگيريم.

 

كاشاني با اشاره به غايبان پرسپوليس در بازي امروز از بازيكنان خواست تا جاي آنها را به خوبي پر كنند. سرپرست باشگاه پرسپوليس در اين باره عنوان كرد: در اين بازي هر كسي كه در تركيب قرار گرفت بايد با همه وجود بازي كند تا ثابت كنيم كه اگر غلامرضا رضايي، حميدرضا علي عسگر و عليرضا محمد نيستند، بازيكنان ديگري داريم كه مي‌توانند به خوبي جاي آنها را پر كنند. برويد بجنگيد و نشان دهيد كه مانند يك روح در يك جسم هستيد.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس از بازيكنان اين تيم خواست كه جواب اعتماد علي دايي به آنها را بدهند. كاشاني گفت: علي دايي در مقابل خبرنگاران تاكيد كرد كه پرسپوليس مي‌تواند در هر دو جام يعني ليگ و جام حذفي قهرمان شود. دايي در واقع اين حرف را براساس توانايي‌هاي شما زده است. شما سربازاني هستيد كه سرمربي‌تان براي رسيدن به اين اهداف روي شما حساب كرده است و تا امروز هم نشان داديد كه لياقت اين اعتماد را داريد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)