مرجع خبری پرسپولیس : درست پس از سوت پايان بازى پرسپوليس – نفت كادر فنى سرخ ها برنامه تمركز خود را براى بازى بعدى گذاشت و از آن بازى صحبت كرد.

 

در اين راستا شنيده ايم على دايى فيلم بازى سايپا – مس را از مسئولان باشگاه درخواست كرده است تا از همين امروز درباره آن بازى كار كند و به آناليز شاگردان صمد مرفاوى بپردازد.

 

دايى در مورد شكورى گزارش خواست

 

 

هر چند با بازگشت عليرضا محمد در بازى بعد، پرسپوليسى ها در پست دفاع راست دغدغه خاصى ندارند اما منطقه چپ خط دفاعى پرسپوليس با مشكل روبه روست. در شرايطى كه جلال اكبرى در بازى مقابل نفت در مجموع خوب عمل كرد، على دايى اين روزها سخت پيگير كار و شرايط ابراهيم شكورى است. در اين راستا على دايى از كادر پزشكى خواسته است در اولين فرصت گزارش كاملى از آخرين وضعيت ابراهيم شكورى را براى او تهيه و اعلام نمايند.


تبريك مقابل

 

برد پر گل راه آهن در برابر استيل آذين سوژه خوبى بود تا تعدادى از پرسپوليسى ها نظير عليرضا نورمحمدى، عليرضا محمد، مجتبى زارعى و … كه سابقه پوشيدن پيراهن راه آهن را در كارنامه خود دارند در تماسى تلفنى اين برد را به مهدى تارتار تبريك بگويند. در مقابل تارتار نيز برد پرسپوليس مقابل نفت را بر شاگردان سابقش به خصوص عليرضا نورمحمدى كه يكى از گلزنان اين بازى بود تبريك گفت!

 

مدافعان پرسپوليس مقابل خط حمله اول ليگ

 

پرسپوليس پس از گذشت ۱۴ بازى سومين خط دفاع برتر ليگ را از آن خود كرده است.
هر چند تا هفته ها قبل اشتباهات فاحش عناصر دفاعى اين تيم به نوعى پاشنه آشيل پرسپوليس شده بود ولى چند هفته اى است سرخپوشان به نوعى ثبات انسجام در خط دفاعى رسيده اند و كمتر دروازه  آنها باز مى شود. در چنين شرايطى سرخپوشان در بازى ۵ شنبه خود، ديدار ويژه اى را در برابر كرمانى ها دارند. پرسپوليس در حالى در اين ديدار به ميدان مى روند كه خط حمله مس با وجود ستاره اى به نام ادينهو ۲۳ گل به ثمر رسانده تا همراه سايپا كه آنها نيز ۲۳ گل زده در كارنامه دارند، اولين خط حمله ليگ لقب بگيرد. به نظر مى رسد تقابل سومين خط دفاع ليگ و اولين خط حمله ليگ خيلى تماشايى باشد!

 

پرسپوليس بدون تلفات مقابل مس

 

سرخپوشان در حالى مسافر كرمان مى شوند تا مقابل مس صف آرايى كنند كه هيچ بازيكنى به دليل محروميت در تركيب پرسپوليس غيايب نخواهد بود. در بازى پرسپوليس مقابل نفت، تنها سپهر حيدرى با كارت زرد جريمه شد تا پرسپوليس بدون تلفات راهى كرمان شود و بدون محروم به مصاف شاگردان صمد مرفاوى برود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)