مرجع خبری پرسپولیس : او در اواخر تمرين روز گذشته آسيب ديد و زانويش پيچ خورد. بعد از اين مصدوميت پروين را به رختكن آورديم و با تزريق دارو جلوي تورم را گرفتيم ولي امكان گرفتن ام آر اي وجود نداشت. امروز اما از زانوي عكس خواهيم گرفت و بعد از جواب ام آر اي نظر نهايي را در خصوص ميزان مصدوميت او اعلام خواهيم كرد.

 

تمرين روز سه‌شنبه پرسپوليس تحت‌الشعاع مصدوميت محمد پروين قرار گرفت او در اواخر تمرين در يك صحنه ليز خود و زانويش پيچيد و همين موضوع باعث شد تا از شدت درد به خود بپيچد. پروين شرايط نگران‌كننده‌اي دارد و حالا كابوس پارگي رباط صليبي او را آزار مي‌دهد.

 

دكتر فريد زرينه پزشك پرسپوليس در مورد مصدوميت پروين و شرايط فعلي او مي‌گويد:«او در اواخر تمرين روز گذشته آسيب ديد و زانويش پيچ خورد. بعد از اين مصدوميت پروين را به رختكن آورديم و با تزريق دارو جلوي تورم را گرفتيم ولي امكان گرفتن ام آر اي وجود نداشت.

 

امروز اما از زانوي عكس خواهيم گرفت و بعد از جواب ام آر اي نظر نهايي را در خصوص ميزان مصدوميت او اعلام خواهيم كرد.»

 

اين مصدوميت سنگين شايد با پارگي رباط پروين همراه شود ولي پزشك پرسپوليس اميدوار است كه چنين اتفاقي نيفتد. زرينه در اين خصوص تأكيد مي‌كند:«آسيب‌ديدگي پروين ساده نيست ولي اميدوارم رباط صليبي او پاره نشده باشد. البته پارگي رباط هم چند درجه دارد و ما اميدواريم كه اين مصدوميت پروين حاد نباشد. فكر مي‌كنم عصر امروز يا فردا وضعيت دقيق و ميزان آسيب‌ديدگي اين بازيكن مشخص شود.»

 

زرينه در خصوص وضعيت ديگر مصدومان پرسپوليس تأكيد مي‌كند:«آسيب‌ديدگي آقازماني، مازيار زارع و حسين بادامكي برطرف شده و آنها مشكلي براي ديدار با مس كرمان ندارند. مجتبي زارع كه از ناحيه انگشت پا دچار شكستگي شده بود، گچ پايش را باز كرد و بايد فيزيوتراپي كند در ضمن ابراهيم شكوري كه از ناحيه رباط داخلي مصدوم شده بود فعلا فيزيوتراپي مي‌كند و مجوز تمرينات گروهي را به دست نياورده است.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)