مرجع خبری پرسپولیس: مربی تیم پرسپولیس معتقد است وقتی دیدار تیم ملی مقابل نیجریه کنسل شد باید بازیکنان تیم پرسپولیس که در اختیار تیم ملی بودند به تیم بازمی‌گشتند.

حسین عبدی در این باره گفت: متأسفانه مشکلی که در هفته‌های گذشته و هفته قبل داشتیم هنوز هم در تیم هست. نبود 2 بازیکن اصلی ما که در اختیار تیم ملی امید (حمیدرضا علی عسکری و غلامرضا رضایی) هستند تأثیر بدی در پرسپولیس دارد.

وی ادامه داد: ما 4 بازیکن اصلی دیگر را هم به خاطر دیدار تدارکاتی تیم ملی و نیجریه در اختیار نداشتیم و این موضوع کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. روز گذشته (پنجشنبه) کل تیم طی یک جلسه با هم تمرین کردند تا بتوانیم به دیدار با داماش برویم.

عبدی افزود: انتظار داشتیم وقتی دیدار نیجریه و تیم ملی کنسل شد بازیکنان ما به تیم بازگرداند تا به تمرینات تیمی‌مان ادامه دهیم که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

ما 2 جلسه تمرین در زمین چمن مصنوعی خواهیم داشت تا بچه‌های تیم از شرایط موجود در رشت شناخت داشته باشند و با آگاهی برای بازی با داماش گیلان به میدان بروند. در کل امیدوارم اتفاق خاص دیگری نیفتد تا بتوانیم دست پر از رشت برگردیم.

وی در پایان درباره شرایط سکوبرت مدافع مالیایی که به تازگی در خدمت تیم قرار گرفته اظهارداشت: سکوبرت بازیکن خوبی است و قطعا در آینده برای پرسپولیس مفید خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)