پرسپولیس نیوز: رئیس کمیته جوانان گفت: فدراسیون فوتبال با تلاش و پشتکار بستر آماده‌سازی و موفقیت تیم های ملی را فراهم می‌کند.

فریدون معینی، رئیس کمیته جوانان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید اظهار داشت: این تیم شکل خوبی گرفته است و کادر بسیار خوبی از نظر فنی دارد و از نظر اداره تیمی معتقدم کرانچار و همکارانش مسیر بسیار مناسبی را طی می‌کنند.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی را برای بازی‌های این تیم در نظر گرفته شده و در واقع فدراسیون فوتبال در این زمینه برای موفقیت تیم‌های ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی درباره دیدار تیم امید برابر سوریه گفت: خوشبختانه ملی‌پوشان در اولین دیدار تدارکاتی برابر حرریف خود عملکرد خوبی داشته و این امر نشان می‌دهد در مسیر رشد و موفقیت قرار گرفتند. تیم امید در کنار دیگر تیم‌ها نیاز دارد به بازی‌های تدارکاتی تا در مسابقات آسیایی بهترین عملکرد را داشته باشد. ضمن اینکه امید‌ها در تلاشند تا سهمیه المپیک را کسب و در این عرص هم حضور داشته باشند.

رئیس کمیته جوانان در ادامه گفت: باید با تیم‌های قوی بازی کرد تا پی به نقاط ضعف و قوت تیم برد تا در بازی‌های انتخابی باید جز سه تیم باشیم و در المپیک حضور داشته و استعداد‌های خود را به معرض نمایش بگذاریم، بهترین عملکرد را با آمادگی کامل داشته باشیم.

معینی در پایان گفت: آنچه که مسلم است راه دشواری برای حضور در المپیک داریم و از هیچ تلاشی برای موفقیت و رسیدن به المپیک دریغ نخواهیم کرد. باید از داشته‌های خود استفاده کنیم تا به هدفمان برسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)