مرجع خبری پرسپولیس : مازيار زارع گفت: خود را آماده رويارويى با هواداران داماش كردم چون همان يك بار كه از كوره در رفتم براى هفت پشتم كافى است.

 

مازيار زارع هافبك تيم پرسپوليس افزود: سعى مى كنم تمركزم را حفظ كنم تا اسير حاشيه هاى ورزشگاه داماش نشوم و با اين حال آدمى زاد است و ممكن است در مقابل شعارهايى كه هواداران مى دهند از كوره در برود.

 

وى ادامه داد: اگر موفق به گلزنى نشوم جواب تمام حرف و حديث ها را داده ام، من هميشه با تفكر گلزنى به ميدان مى روم و مى دانم كه موفقيت پرسپوليس از هر چيز مهمتر است از اين رو به خاطر گلزنى به ميدان مى روم.

 

اين بازيكن گفت: با تمريناتى كه انجام داديم خود را آماده اين بازى كرديم و به شناخت نسبى از اين حريف رسيديم. هر چه اغلب تيم هايى مثل داماش مشكل ساز مى شوند و قد علم مى كنند اما ما هم قرار نيست ببازيم و از حالا براى صعود به مرحله بعد تلاش مى كنيم.

 

زارع با اشاره به تمرين در چمن مصنوعى افزود: تمرينات سخت و مستمرى را پشت سر گذاشتيم و آماده شكست هر حريفى هستيم تيم ما پيروزى در اين بازى را مى خواهد هر چند هيچ چيز در فوتبال قابل پيش بينى نيست اما مطمئن هستم تكليف بازى در همان ۹۰ دقيقه تمام مى شود و بازى به وقت اضافه نخواهد كشيد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)