مرجع خبری پرسپولیس: عضو كميته انضباطى فدراسيون فوتبال گفت: رفتار على دايى نسبت به راى محروميت موقت و همكارى او با كميته انضباطى در راى نهايى وى تاثير گذار خواهد بود.

 

حسين عبداللهى ضمن بيان اين مطلب افزود: دايى پس از راى دستور موقت براى ممنوع المصاحبه بودن با رسانه هاى گروهى همكارى خوبى داشتند و از انجام هرگونه مصاحبه پرهيز كردند كه اين امر در واقع تمكين از راى كميته انضباطى بود و اين همكارى در راى نهايى كميته انضباطى تاثيرگذار خواهد بود.

 

عبداللهى در خصوص زمان صدور راى نهايى على دايى گفت: در نظر داريم ظرف روزهاى آينده با تشكيل جلسه كميته انضباطى با حضور آقايان عباس روغنى و عنايت الله دهميانى راى نهايى در مورد پرونده على دايى را اعلام كنيم كه با توجه به رفتارى كه پس از ديدار با نفت از سرمربى پرسپوليس شاهد بوديم احتمال رفع محروميت ايشان وجود دارد.

 

وى در خصوص اينكه آيا با توجه به سفر رئيس كميته انضباطى به چين اين كميته حد نصاب لازم براى صدور راى را خواهد داشت يا نه گفت: طبق آيين نامه كميته انضباطى اعضاى كميته با حضور معاون و ۲ عضو حائز اكثريت خواهد بود و آراى صادره قانونى است.

 

عضو كميته انضباطى ازهمكارى خوب باشگاه پرسپوليس و بويژه سرپرست اين باشگاه نسبت به برخورد با محروميت موقت على دايى گفت: مدير باشگاه پرسپوليس با موضع گيرى و اظهارنظرى كه در برخورد با محروميت على دايى داشتند در كاهش تنش ها و حاشيه ها سهم بسزايى داشتند ضمن اينكه ايشان با توجه به سوابق على دايى درخواست مساعدت در صدور نهايى را داشتند كه آن را در راى قطعى لحاظ خواهيم كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)