كفاشيان جرات ندارد / او به درد رياست فدراسيون نمى خورد
مرجع خبری پرسپولیس : داريوش مصطفوى رئيس سابق فدراسيون فوتبال و مدیرعامل اسبق پرسپولیس گفت: كفاشيان جرات ندارد. او به درد رياست نمى خورد.

وى افزود: در زمان انتخاب رئيس فدراسيون فوتبال على آبادى آن قدر عرصه را تنگ كرد كه فقط كفاشيان توانست كانديدا رياست شود در آن روز رئيس فدراسيون فوتبال كفاشيان شد و من اين موضوع را به راحتى به خود على آبادى عنوان كردم.

 

كفاشيان با ۶ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان هم نتوانست تيم ملى را به جام جهانى ببرد او ادامه داد: در زمانى كه من رئيس فدراسيون فوتبال بودم با مبلغ بسيار كمتر از اين هم توانستم تيم را به جام جهانى ببرم اما كفاشيان با مبلغى نزديك به ۷ ميليارد تومان هم نتوانست اين كار را بكند من در دوره رياستم براى خانواده نه ماشين خريدم كه از پول فدراسيون باشد و نه صاحب خانه اى شدم كه از بيت المال باشد.

 

 

قطبى به پرسپوليس خيانت كرد

مدير عامل اسبق پرسپوليس خاطر نشان كرد: قطبى در حق بيت المال و پرسپوليس خيانت كرد زيرا ما به او اعتماد كرديم و جذب بازيكن را بر عهده او گذاشتيم وى با آوردن دى كارمو به پرسپولیس و به همه تيم خيانت كرد.

 

اگر قهرمان آسيا نشويم قطبى نبايد يك ريال هم بگيرد

وى افزود: اينكه قطبى مى گويد اگر قهرمان نشويم مسئوليت آن را من بر عهده مى گيرم فايده ندارد او در صورت نتيجه نگرفتن نبايد يك ريال هم بگيرد چه برسد به آنكه سرمربى بعدى تيم ملى را نيز انتخاب كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)