با برد سپاهان به صدر نزدیک تر خواهیم شد
مرجع خبری پرسپولیس : عليرضا نورمحمدي مدافع مياني پرسپوليس بعد از صعود اين تيم به مرحله يك چهارم نهايي جام حذفي درباره بازي با داماش مي‌گويد: «بازي در جام حذفي سختي‌هاي خاص خود را دارد. تيم حريف هم فوق‌العاده با انگيزه بود.

 

وی گفت: اوايل بازي ما به شرايط چمن رشت عادت نداشتيم در حالي كه براي آنها بازي روي چمن مصنوعي عادي بود. بعد از گلي كه خورديم شرايط ما بهتر شد. سعي كرديم با گردش توپ در زمين بر بازي مسلط شويم كه اينگونه هم شد، گل مساوي را زديم، موقعيت‌هايي هم داشتيم و در نهايت در وقت اضافه گل برتري را زديم.»

 

وي ادامه مي‌دهد: «بعد از گل داماش، آنها خيلي خوب دفاع مي‌كردند و سعي داشتند در ضد حمله‌ها به گل برسند به همين خاطر كار ما سخت شده بود.»

 

نورمحمدي درباره گل داماش مي‌گويد: «وقتي توپ سانتر شد، ما ضربه اول را زديم، ضربه دوم را هم مي‌خواستيم بزنيم كه توپ زير پاي بازيكن حريف افتاد و در ريباند و شلوغي محوطه جريمه گل خورديم.»

 

شماره 20 سرخ‌ها درباره دشواري‌هاي بازي روي چمن مصنوعي مي‌گويد: «تغيير جهت و زياد شدن سرعت توپ كار ما را سخت كرده بود ضمن اينكه مچ هادي نوروزي هم در دقايق ابتدايي پيچيد. در اين چمن وقتي توپ به زمين مي‌خورد نمي‌شد محل فرودش را محاسبه كرد. سفتي زمين هم در اوايل كار آزاردهنده بود چون پاي بازيكن در زمين فرو نمي‌رفت.»

 

وي درباره جو ورزشگاه مي‌گويد: «به غير از توهين‌هايي كه به مازيار زارع شد مشكل خاصي نبود.» و داوري: «به غير از يكي دو صحنه از جمله آن توپي كه ما در دقيقه 2 به تير زديم و خيلي‌ها گفتند گل شده مشكل ديگري وجود نداشت.»

 

نورمحمدي كه به خاطر مصدوميت بازي با سپاهان را از دست داده درباره اين موضوع نيز مي‌گويد: «خب طبيعي است كه ناراحت باشم اما آرزو مي‌كنم كه ببريم. ما به اين برد خيلي نياز داريم اما تيم ما هميشه مقابل تيم‌هاي خوب در شروع و پايان كار خوب بازي كرده. اميدوارم با بردن سپاهان به صدر جدول نزديك شويم.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)