پرسپولیس نیوز: هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با عملکردی که پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان داشته است، حالا همه تیم‌های آسیایی از این تیم واهمه دارند.

حسین بادامکی در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس در این مسابقه به مراتب بهتر از بازی‌های قبل خود در نیم‌فصل دوم عمل کرد و در همه خطوط مخصوصاً خطوط هافبک و حمله هماهنگ‌تر بود. در این بین بازیکنانی چون مهدی ترابی و بودیمیر هم نشان دادند که اگر به هماهنگی بیشتری با تیم برسند می‌توانند مهره‌های مؤثری برای پرسپولیس باشند. این سه امتیاز برای پرسپولیس خیلی ضروری بود و قطعاً کمک می‌کند تا این تیم با روحیه خیلی خوبی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برود.

پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی است
وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس چهره تیمی را که می‌تواند قهرمانی خود را تکرار کند را داشته است یا نه؟»، خاطر نشان کرد: قطعاً پرسپولیس همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ است و جایگاه فعلی‌اش در جدول هم به خوبی این موضوع را ثابت می‌کند. پرسپولیس در نیم‌فصل تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد و طبیعی بود که در این شرایط تیم تا حدی دچار ناهماهنگی و اُفت شود، اما رفته رفته این تیم انسجام همیشگی خود را به دست آورده است و چه بسا بهتر از تیم فصل قبل شود.

هواداران در مورد رفیعی صبور باشند
بادامکی در مورد عملکرد سروش رفیعی در خط هافبک پرسپولیس که به نظر می‌آید با روز‌های اوجش فاصله گرفته است، خاطرنشان کرد: سروش رفیعی بازیکن باکیفیتی است و این مسئله را به خوبی ثابت کرده، اما با توجه به اینکه او یک نیم‌فصل را دور از میادین بوده، طبیعی است از فرم ایده‌آل خود دور باشد. من مطمئنم که او هر بازی بهتر از قبل خواهد شد و جایگاهی خوب در ترکیب پرسپولیس برای خود پیدا خواهد کرد. هواداران هم باید در مورد سروش صبور باشند و او را تحت فشار نگذارند تا در شرایط بهتری در ترکیب پرسپولیس بازی کند.

همه تیم‌های آسیایی از رویارویی با پرسپولیس واهمه دارند
بازیکن پیشین پرسپولیس با تأکید بر اینکه سرخپوشان در آسیا یک مدعی جدی برای قهرمانی هستند، اضافه کرد: با نتایجی که پرسپولیس در دو فصل اخیر لیگ قهرمانان کسب کرده است حالا همه تیم‌‌هایی آسیایی از رویارویی با این تیم واهمه دارند. تیم برانکو یکی از مدعیان اصلی برای فینالیست شدن در آسیاست و من فکر می‌کنم این فصل شانس زیادی برای قهرمانی دارد. البته کار پرسپولیس از قبل سخت‌تر است، چرا که هر فصل که می‌گذرد تیم‌های عربی بیشتر برای قهرمان شدن هزینه می‌کنند و این فصل هم همین‌طور بوده است و نمایندگان کشورمان بازی‌های دشواری را در لیگ قهرمانان دارند.

طبیعی است که بودیمیر با منشا مقایسه شود
بادامکی در پایان در ارتباط با عملکرد ماریو بودیمیر و مقایسه‌ای که بین او و گادوین منشا از سوی هواداران سرخابی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: من بودیمیر را بازیکن باکیفیتی می‌بینم و مطمئناً بازیکنی که در نوک خط حمله پرسپولیس قرار می‌گیرد، انتظار از او خیلی بالاست، مخصوصاً اگر خارجی باشد. بودیمیر جانشین منشا شده و طبیعی است همه این دو بازیکن را با هم مقایسه کنند. منشا در زمان حضورش در پرسپولیس شاید آن انتظاری که برانکو از وی داشت را برآورده نکرد و او تصمیم گرفت بودیمیر را جایگزینش کند. الان هم باید به این تازه وارد فرصت داد تا خودش را نشان دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)