پرسپولیس نیوز: کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس امسال به خوبی فصل گذشته بازی نمی‌کند.

بیژن ذوالفقار نسب در مورد دیدار سه‌شنبه پرسپولیس و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسابقه حساسی برای هر دو تیم است و دو تیم در این بازی برد می‌خواهند. پرسپولیس در بازی اول مقابل پاختاکور ازبکستان ۲ امتیاز از دست داد. سرخپوشان در آن مسابقه مشکلات فنی داشتند مشکلاتی که البته قابل رفع است اما برای حل آنها نیاز به زمان هست.

وی افزود: پرسپولیس باید به خوبی السد را آنالیز کند و مقابل این تیم هوشمندانه بازی کند تا  به موفقیت برسد و نتیجه خوبی در قطر بگیرد.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه فصل گذشته پرسپولیس تیم السد را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شکست داد، گفت: به هر حال پرسپولیس امسال به خوبی فصل گذشته بازی نمی‌کند ولی امیدوارم که بتواند در این بازی موفق باشد و نتیجه خوبی بگیرد.

ذوالفقارنسب در مورد دلایل خوب بازی نکردن پرسپولیس اظهار داشت: تغییرات زیادی در تیم انجام شده چند بازیکن اصلی تیم مصدوم شده‌اند و بازیکنان جدید هنوز با پرسپولیس هماهنگ نشده‌اند. من اسمی از بازیکنی نمی برم اما بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمده‌اند به زمان نیاز دارند تا از نظر شخصیتی و فنی با شرایط پرسپولیس کنار بیایند. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و بازیکنانش زیر فشار زیادی قرار می‌گیرند. بازیکنان پرسپولیس باید خود را با این شرایط هماهنگ کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)