مرجع خبری پرسپولیس : دورى يك ماهه غلامرضا رضايى به علت همراهى تيم ملى اميد در مسابقات گوانگجو باعث شد تا در هنگام بازگشت وى به پرسپوليس ديگر خبرى از آن بازيكن تند و تيز نباشد.

 

وی اظهار داشت : متأسفانه به علت باخت هاى پى در پى شرايط خوبى نداريم اما تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا خود را براى پيروزى مقابل صبا آماده كنيم و با برد اين تيم از بحران به وجود آمده خارج شويم.


رضایی در خصوص مصدومیتش گفت : مسابقات گوانگجو به طور فشرده اى برگزار شد و بلافاصله بعد از بازگشت نيز مسابقات ليگ آغاز شد و ما مجبور به شركت در اين مسابقات بوديم و به دليل نداشتن استراحت كافى نتوانستيم به شرايط ايده آل برسيم.

 

همه اين مسائل دست به دست هم داد تا شايعه مصدوميت من درست شود. آقاى دايى نيز درخواست كرد با دادن تست، وضعيت سلامتم مشخص شود. فقط به كمى زمان نياز دارم تا بتوانم به شرايط ايده آل باز گردم.


وی در مورد بازی با صبا گفت : ما چاره اى به جز شكست صبا نداريم چرا كه اين شكست هاى پى در پى باعث شده تا هوادارانمان از دست ما ناراحت بشوند. از آنها مى خواهم كه ما را تنها نگذارند و با حمايتشان كمك كنند تا نتايج لازم را كسب كنيم و به صدر باز گرديم.


رضایی در پایان در مورد برد صبا این چنین گفت : شک نکنید صبا را شکست خواهیم داد. تا پايان فصل فرصت زيادى باقى مانده و تيم هاى ديگر نيز امتياز از دست خواهند داد. در پايان فصل با گرفتن جام قهرمانى به اين روزها مى خنديم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)