مرجع خبری پرسپولیس : مهدی شیری معتقد است برای این که بازیکنان پرسپولیس از جو این باخت ها خارج شوند نیاز به زمان دارند . گفتگو با وی را در زیر می خوانید:

 

*دلیل باخت های زنجیره ای را چه می دانی؟


وقتی تیمی می بازد بازیکنان آن باید دقت و تمرکزشان را بیشتر کنند و از آن درس بگیرند. بعد از باخت اول ما مقابل مس کرمان روحیه خود را از دست دادیم و نتوانستیم خیلی خوب به بازی ها برگردیم . پس از یکی دو باختی که آوردیم این شکست ها به صورت یک اپیدمی و عادت درآمد.

 

*فکر می کنی چاره کار چیست؟

در این شرایط یک وقفه بین بازی ها می تواند به سود پرسپولیس باشد . خوشبختانه تا بازی با صبا چند روز فرصت هست و به خوبی می توانیم یک ریکاوری مناسب داشته باشیم .

 

 

 

 

 

*برخی ها معتقدند جدایی ناگهانی کریم باقری چنین شرایطی را برای پرسپولیس به وجود آورد.

کسوت باقری جای خود دارد و احترام او بر همه ما واجب است اما ما یک تیم هستیم و نباید با رفتن یک بازیکن دچار مشکل شویم . اگرچه معتقدم حضور باقری در تیم از نظر روحی و روانی به سود تیم بود . آقا کریم خودش تصمیم گرفت برود و مطمئناَ دلایلی برای این تصمیمش داشته است .

 

* تو هم مثل سایر مربیان و بازیکنان معتقدی اشتباهات داوری عامل کسب این نتایج پرسپولیس است؟

در خصوص مسائل داوری حرف نزنم بهتر است و قضاوت را در این مورد به مردم و کارشناسان می سپارم . البته نباید تمام مسئولیت را به گردن داوران بیندازیم اما اشتباهات آنها هم در نتایج بد ما بی تاثیر نبوده است.

 

* حواشی بازی تراکتورسازی و پرسپولیس چه تاثیری در نتیجه داشت؟

خودم در تبریز نبودم اما وقتی تلفنی با چند نفر که در ورزشگاه بودند صحبت می کردم می شندیم که تماشاگران تراکتورسازی چه شعارهایی سر می دادند و این کارها اصلا درست نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)