مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت:” پرسپوليس در وضعيت اضطرار و بحراني قرار ندارد. ما در مرحله هشداريم كه با تدبير كادر فني و تلاش و خودباوري بازيكنانمان مي‌توانيم به سرعت به جايگاه اصلي‌مان بازگرديم.”


به گزارش مرجع پرسوليس، حبيب كاشاني كه در جمع بازيكنان و كادر فني پرسپوليس در اردوي هتل المپيك صحبت مي‌كرد،‌ با اشاره به نتايج اخير اين تيم تاكيد كرد:” ما فرصت‌هايي داشتيم كه آنها را از دست داديم و حالا ديگر فرصت اشتباه كردن نداريم. هنوز هم براي هر سه جام موقعيت مناسبي داريم و اگر از همين امروز به خودمان بياييم مي‌توانيم هر امر به ظاهر ناممكني را ممكن كنيم. ما پرسپوليس هستيم و براي پرسپوليس هيچ چيزي نشدني نيست.”

 

كاشاني با اشاره به اردوهاي پيش روي اين تيم در تركيه و امارات، گفت:

 

 

” ما در هر دو اين اردوها با حضور در تورنمنت‌هاي سنگين،‌ با تيم هاي قدري مواجه خواهيم شد و اين فرصت خوبي براي محك زدن خودمان و آماده شدن براي ادامه مسيري است كه مي خواهيم به موفقيت ختم شود. ما اگر مي‌خواهم در چند ماه آينده سربلند باشين بايد در اين ميدان‌ها حضور پيدا كنيم. اين البته از شجاعت كادر فني هم هست كه از مديريت باشگاه حضور در چنين مسابقاتي را مي‌خواهد و من از بابت اين اعتماد به نفس و شجاعت رويارويي با تيم‌هاي بزرگ اروپايي و آسيايي از علي دايي و كادر فني ممنونم.”

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه به لزوم اتحاد در ميان مجموعه اين باشگاه اشاره كرد و خاطر نشان كرد:” برخي قصد دارند با سياست تفرقه بينداز و حكومت كن در تيم پرسپوليس تفرقه بياندازند و به اين تيم لطمه بزنند. اما در پرسپوليس برد و باخت براي همه تيم است و اين شيوه ها براي لطمه زدن به پرسپوليس كاربرد ندارد. پرسپوليس در روزهاي باخت هم اخلاق را سرلوحه كار خود دارد و اخلاق را نمي‌بازد.”

 

وي افزود:” گاهي از پرسپوليس با عنوان تيم بحران زده ياد مي‌شود كه اين مساله بسيار ناراحت كننده است. من اعتقاد ندارم كه اين تيم در بحران قرار دارد چرا كه مي‌توانيم با سه بازي در ميان مدعيان ليگ قرار بگيريم. بايد براي رسيدن به اين هدف،‌ متحد شويم و با برنامه ريزي و تلاش به جايگاه اصلي خود بازگرديم.”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)