مرجع خبری پرسپولیس : قرمزهاي پايتخت در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي در يك نيمه به هيچ يك از حركات تيم صبا نه نگفتند و مثل آب خوردن سه گل خوردند تا شاگردان ويسي كه خود اين نتيجه را باور نمي‌كردند، در نهايت شادي راهي رختكن شوند.

 

با شروع نيمه دوم انتظار مي‌رفت پرسپوليس سراپا حمله شود و در دقايق اوليه هم چنين شد و حتي مدافع صبا با دريافت دومين كارت زرد اخراج شد ولي قرمزها براي اينكه ثابت كنند اصلا ميانه‌اي با خوب بازي كردن ندارند بلافاصله توپ و ميدان را با عملكرد احساسي خود تقديم صبا كرده و به راحتي گل چهارم را دريافت كردند تا ديگر دايي انگيزه‌اي براي آمدن به كنار زمين نداشته باشد و به نوعي لحظه‌شماري كند تا داور سوت پايان را بزند بلكه كابوسش زودتر تمام شود. هر چند سپهر حيدري در آخرين لحظات وقت تلف شده يك گل زد ولي براي بازگشت وقتي نمانده بود تا در نهايت با اين شكست تلخ دايي كه قول داده بود بعد از قهرماني از پرسپوليس برود، ترجيح دهد عطاي ادامه كار را به لقايش ببخشد بلكه يكي پيدا شود كه پرسپوليس را نجات دهد و اين تيم مدعي سقوط به دسته اول نشود.

 

دقايق كليدي
13: ارسال زارع را فشنگچي با سر براي نوري ساخت ولي شليك روپاي اين يكي به شكل خطرناكي از كنار تير عمودي بيرون رفت.
18: وقتي ارسال زميني بيات پس از يك فرار بلند به بدن نورمحمدي خورد حاتمي در ريباند قصد گلزني داشت ولي ضربه محكم او از روي تير افقي بيرون رفت.
47: ضد حمله سريع ياران صبا و ضربه محسن بيات به شكل خطرناكي از كنار تير عمودي بيرون رفت.
49: فرار تند و تيز بيات از راست تا درون 6 قدم ادامه يافت ولي ضربه نهايي او با برخورد به حقيقي راهي كرنر شد.
51: ضربه ايستگاهي محكم آرفي با برخورد به بدن كاشي راهي كرنر شد.
58: دفع ناقص مدافعان پرسپوليس در پي سانتر تقوي و شوت محكم حقي از روي دروازه به بيرون رفت.
67: ضربه ايستگاهي حقي را حقيقي استثنائا با جاگيري مناسب كنترل كرد.
80: حركت ايستگاهي ياران پرسپوليس و ضربه غلامرضا رضايي به شكل خطرناكي از كنار تير عمودي مخالف بيرون رفت.
92: ضربه محكم زارع با برخورد به مدافعان صبا بلوكه شد و ضربه بعدي نوروزي را كاشي از روي خط دروازه راهي كرنر كرد.
شرح گل‌ها
2: يك ارسال خيلي معمولي از حاجي‌زاده به پشت نقطه پنالتي و ضربه سر فرزاد حاتمي در ميان بي‌تفاوتي مدافعان و نگاه‌هاي حقيقي به شكل خيلي راحت در قعر دروازه پرسپوليس جاي گرفت.
28: وحيد حمدي‌نژاد در نيمه زمين خودي توپ را از نوري گرفت و پس از حدود 60 متر پيش‌ روي و بدون مزاحمت با ضربه‌اي محكم توپ را دور از دستان حقيقي كه جاگيري اشتباهي داشت به تور دروازه پرسپوليس دوخت.
31: يك پاس عمقي توسط حقي با فرار حاتمي او را با حقيقي تك به تك كرد ولي حاتمي صبر كرد تا بيات برسد و با پاسي فداكارانه باعث شد تا شماره 8 صبا به راحتي دروازه خالي پرسپوليس را باز كند.
60: دفاع پرسپوليس مقابل تيم 10 نفره صبا هم مثل آب خوردن تسليم شد. با چند پاس ساده تقوي از چپ به حركت درآمد و پاس به بيرون او را حمدي‌نژاد با ضربه محكم از پشت شش قدم به سقف دروازه پرسپوليس دوخت
3+90: كرنر خوب محمد نوري به روي خط شش قدم در ميان غفلت مدافعان صبا با سر حيدري حكم نوشدارو بعد مرگ سهراب را براي پرسپوليس پيدا كرد.

پرسپوليس: عليرضا حقيقي، عليرضا محمد (78- سپهر حيدري)، شيث رضايي، عليرضا نورمحمدي، ابراهيم شكوري، مازيار زارع، حميدرضا علي‌عسگر (46- اشپيتيم آرفي)، محمد نوري اميرحسين فشنگچي (40- حسين بادامكي)، هادي نوروزي و غلامرضا رضايي
سرمربي: علي دايي
صباي قم: مهدي واعظي، حميدرضا فرزانه، مرتضي كاشي، عليرضا ميرشفيعيان، وحيد حمدي‌نژاد (78 – وحيد نعمتي)، ابوالفضل حاجي‌زاده، مرتضي هاشمي‌زاده، احمد تقوي، داوود حقي، محسن بيات و فرزاد حاتمي (64- هادي اصغري)

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)