موضوع جلسه و مربي تيم محرمانه بود
مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس گفت: بازوبند كاپيتاني برايم گشاد نيست و از روي خجالت آن را بر روي مچم بستم.


شيث رضايي در پايان جلسه امروز با سرپرست باشگاه پرسپوليس تنها بازيكني بود كه با اصرار خبرنگاران حاضر به پاسخگويي شد.

 

وي در مورد موضوع جلسه و انتخاب سرمربي آينده اين تيم گفت: جلسه محرمانه بود و نمي‌توانم موارد آن را بيان كنم. انتخاب مربي هم محرمانه است و نمي توانم حرفي در اين مورد بزنم.

 

وي ادامه داد: فقط مي‌توانم در مورد اتفاقات روز گذشته كه منجر به استعفاي علي دايي شد صحبت كنم و اينكه هواداران ناراحت شدند. من از اتفاقي كه ديروز براي علي دايي افتاد ناراحت شدم. ما همه در ناكامي تيم مقصر هستيم زيرا يك تيم هستيم و همه در نتايج مقصريم. 5 بازي متوالي را باختيم كه اين نشان دهنده آن است كه تمام تيم مقصر بوده است.

 

رضايي در مورد غيبت خود در سه بازي پرسپوليس گفت: اگر چه من در سه مسابقه پرسپوليس حضور نداشتم ولي دلم با تيم بود و خودم را مقصر مي دانم.

 

رضايي در مورد اينكه چرا بازيكنان پرسپوليس در تيم هاي سابق خود مي درخشيدند اما در اين تيم فروغي ندارند گفت: تمام بازيكنان پرسپولس با نظر كادر فني و مديريت انتخاب شدند. بنابراين همه آنها بزرگ هستند اما پرسپوليس تيم بزرگي است و مهم نيست كه بازيكن چه شكل و قيافه‌اي دارد بلكه عملكرد بازيكن مهم است. اين تيم مال مردم است و اگر بازيكني عملكرد خوبي داشته باشد فصل آينده نيز در پرسوليس با نظر مردم مي ماند.

 

رضايي با اشاره به بحران پرسپوليس عنوان كرد: تمام تيم‌هاي بزرگ ممكن است در مقطعي وارد بحران شوند و پرسپوليس نيز اكنون شرايط بحراني دارد. در 5 بازي متوالي باختيم و همه ناراحتند و شرمنده هوادارانيم. به اين ماه عزيز و قرآن مجيد قسم مي‌خورم بازيكني در پرسپوليس نيست كه نخواهد اين تيم موفق شود. خود من پيشنهادهاي خوب مالي داشتم كه از پرسپوليس بروم اما نرفتم. بايد راهي پيدا كنيم و انديشه‌اي پيدا شود تا از اين بحران خارج شويم. اين تيم مال مردم است. شيث رضايي مي آيد و مي رود. بازيكنان بزرگي هم آمدند و رفتند اما پرسپوليس است كه مي‌ماند ولي باز تأكيد مي‌كنم كه بازيكنان پرسپوليس بهترين ها هستند زيرا كادر فني و مديريت آنها را انتخاب كرده‌اند. شايد هواداران اين حرف من را قبول نكنند اما همه بازيكنان پرسپوليس خوب هستند.

 

وي در مورد اينكه در پرسپوليس پول جاي تعصب را گرفته گفت: چنين چيزي را قبول ندارم زيرا در نيم فصل باشگاهي به من پيشنهاد چندصد ميليون توماني داد اما حاضر نشدم از پرسپوليس بروم و به عشق پرسپوليس با تيم اميد تمرين كردم. كدام كاپيتان حاضر مي شود برود با تيم اميد تمرين كند. دو ماه به صورت انفرادي تمرين كردم. آنهايي كه ورزش مي‌كنند مي دانند كه تمرين انفرادي با تمرين دسته جمعي چقدر تفاوت دارد.

 

كاپيتان پرسپوليس در مورد اينكه چرا ديروز بازوبند كاپيتاني را به جاي بازويش بر مچش بسته بود گفت: ما 4 گل خورده بوديم و از شدت ناراحتي اين كار را كردم. خجالت مي‌كشيدم كه بازوبند كاپيتاني پرسپولسي را بر بازو ببندم. قصد بي احترامي به بازوبند مقدس پرسپوليس را نداشتم.

 

رضايي در مورد اينكه گزارشگر بازي عنوان كرد بازوبند كاپيتاني پرسپوليس براي رضايي گشاد است گفت: بازوبند برايم گشاد نيست. من از خجالت بازوبند را به مچم بستم. از هواداران نيز مي‌خواهم كه ما را ببخشند. اميدوارم اين تيم را درست كنيم و بازيكنان چندصد ميليوني بتوانند اين تيم را به شرايط ايده‌آلش بازگرداند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)