بازگشت علی دایی به پرسپولیس به سود این تیم است
مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان تربيت بدني گفت: كلمه احضار حساسيت بي‌دليلي را به وجود آورد و منظورمان همان تشريف‌ بياوريد بود.

 

وی اظهار داشت : براي ما برد و باخت مهم نيست بلكه اخلاق اهميت ويژه‌اي دارد. هميشه مشورت مي‌كنيم تا بتوانيم بهترين تصميم را بگيريم. به همين منظور مديران عامل دو باشگاه پرسپوليس و استقلال را خواستيم و بي‌مورد حساسيت‌ها درباره اين موضوع زياد شد.

 

رئيس سازمان تربيت بدني درباره اينكه آيا در خصوص هيات مديره اين دو باشگاه صحبت شد، خاطرنشان كرد: در اين جلسه صحبتي در اين زمينه انجام نداديم و بايد در زمان مناسب در اين خصوص تصميم‌گيري كنيم.



وي در خصوص صحبت با كاشاني مبني بر بازگشت علي دايي يادآور شد: من در اين امور دخالت نمي‌كنم، اما با كاشاني صحبت كردم و او از مجموع حرف‌هاي من اين استنباط را كرد كه بازگشت علي دايي به پرسپوليس به سود اين تيم خواهد بود. در هر صورت هيچ دخالتي در امور باشگاه پرسپوليس ندارم. هدفم آرامش هر دو تيم استقلال و پرسپوليس است، همان‌طور كه نسبت به ساير تيم‌ها نيز چنين ديدگاهي دارم.

 

سعيدلو درباره اينكه آيا وي از كلمه احضار براي دعوت از كاشاني و فتح‌الله‌زاده استفاده كرده، اظهار داشت: احضار حساسيت بي‌دليلي را به وجود آورد. منظورمان همان تشريف‌ بياوريد بود و بي‌مورد حساسيت در اين زمينه به وجود آمد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)