پرسپولیس نیوز: مدافع سابق تیم ملی معتقد است در تبریز هر دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس شانس برد دارند.

محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی که سابقه حضور و قهرمانی با هر دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی را دارد، درباره بازی حساس فردا دو تیم گفت: ابتدا باید بگویم افتخار می‌کنم به اینکه در هر دو تیم حضور داشتم و با کسب افتخارات در این باشگاه‌ها خاطرات بسیار خوبی دارم. دو تیم جزو تیم‌های بالای جدول هستند. البته پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگد و تراکتورسازی برای کسب سهمیه که امیدوارم هر دو موفق باشند.

وی افزود: این دیدار خیلی حساس و یک بازی سخت است که امیدوارم بازی جذاب و تماشاگرپسند شود. تراکتور پس از سه باخت اخیر می‌خواهد با استفاده از امتیاز میزبانی خود را در کورس بالای جدول نگه دارد و پرسپولیس هم که تیم قدرتمندی است.

مدافع سابق تیم پرسپولیس افزود: پرسپولیس برای سومین بار متوالی در حال قهرمانی است و قهرمانی در فصول گذشته و هت‌تریک قهرمانی در لیگ را باید هنر برانکو ایوانکوویچ دانست.

نصرتی درباره پیش‌بینی‌اش از این بازی عنوان کرد: به نظرم هر دو تیم در این بازی شانس دارند. من نمی‌دانم چرا در تراکتور از احسان پهلوان بازی نمی‌گیرد اما پس از شنیدن خبر عدم حضور استوکس شانس برد دو تیم را مساوی می‌دانم، چون در تراکتورسازی استوکس جایگزین ندارد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم دو تیم فوتبال خوبی را نمایش بدهند و ضمن اینکه تراکتورسازی هواداران خوبی دارد و آرزو می کنم مشکل خاصی پیش نیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)