خوشحالم كه باشگاه تصميم به بازگشت دايي گرفت
مرجع خبری پرسپولیس :  محمد پنجعلي مدافع مياني دهه 60 پرسپوليس درباره باخت‌هاي متوالي اين تيم گفت: «از بازي استقلال و قبل از آن ملوان با داوري‌هايي كه انجام شد، پيش‌بيني مي‌كردم كه پرسپوليس به مشكل بخورد.»


وي افزود: «وقتي داوري در اكثر نتايج پرسپوليس تأثيرگذار بوده است و به گواه كارشناسان داوري در هربازي يك يا دو پنالتي براي پرسپوليس نگرفتند مشخص است كه با يك باخت تيم بزرگي مثل پرسپوليس دچار افت روحي و حاشيه مي‌شود.»

 

اين پيشكسوت پرسپوليس گفت: «نمي‌گويم عيبي در كار كادر فني پرسپوليس وجود ندارد اما بيشترين ضربه را داوري‌ها به پرسپوليس زده‌اند. وقتي تيم دچار افت روحي مي‌شود توانايي بازيكنان هم از بين خواهد رفت. به اين دليل است كه بازيكنان مقابل صبا 20 درصد توانايي خود را نشان ندادند.»

 

پنجعلي گفت: «پرسپوليس مريض است و نياز به ريكاوري روحي دارد. من با رفتن دايي موافق نبودم و خوشحالم كه باشگاه تصميم به بازگشت او گرفت. پرسپوليس در شرايطي نيست كه دايي اين تيم را رها كند. در باخت همه مقصرند ولي دايي كمترين تقصير را داشت. يقين بدانيد دايي با يكي دو پيروزي پرسپوليس را به روزهاي خوب خود برمي‌گرداند.»

 

وي گفت: «همه عوامل دست به دست هم داده تا پرسپوليس بد نتيجه بگيرد. در خيلي از بازي‌ها شاهد بوديم كه سوت‌هاي بدي براي پرسپوليس زده‌اند. اين اشتباهات پدر پرسپوليس را در مي‌آورد.»

 

پيشكسوت پرسپوليس درباره بي‌حرمتي شيث رضايي به بازوبند كاپيتاني گفت: «اگر ما سال‌ها كاپيتان بوديم به خاطر اين بود كه 18 سال در اين تيم بازي كرديم اما الان بازيكن يك سال مي‌آيد و مي‌رود. نمي‌دانم در قبال حركت زشت شيث چه بگويم. نديدم كسي تا به حال بازوبند را به مچ ببندد. باشگاه بايد با او برخورد كند.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)