پرسپولیس نیوز : کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: از بازیکنان قلعه نویی بعید بود که اینگونه بی تجربگی کنند و همین موضوع عامل شکست این تیم بود.

محسن بنگر با اشاره به برتری پرسپولیس برابر سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی خیلی خوب و جذابی را شاهد بودیم و به پرسپولیس بابت این برد تبریک می گویم چرا که تیم برانکو در مجموع تیم برتر میدان بود.

وی افزود: البته نباید از الان خودمان را قهرمان جام حذفی بدانیم چرا که یک بازی سخت دیگر را با داماش پیش رو داریم و به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد داور اضافه کرد: داور عملکرد خوبی داشت و تصمیماتش درست بود. هر چند شاید زودتر باید مهاجم سپاهان را اخراج می‌کرد اما در مجموع نمی‌شود چندان روی عملکرد داور ایراد گرفت.

وی در خصوص حواشی این بازی و تاثیرش در بازی اضافه کرد: این موضوع در عملکرد پرسپولیس تأثیر نداشت. برخی حواشی فقط قبل و بعد بازی بود و در طول ۱۲۰ دقیقه بازی تأثیر چندانی نداشت.

بنگر در مورد درگیری زیاد بازیکنان دو تیم هم گفت: بازیکنان سپاهان در مجموع خیلی بی تجربه در زمین ظاهر شدند و این موضوع موجب شد تا پرسپولیس کاملاً تیم برتر میدان باشند. سپاهانی‌ها در کل به فکر حاشیه سازی بود. از تیم قلعه نویی بعید بود که اینگونه بازیکنانش در زمین بی تجربه ظاهر شوند. در مجموع پرسپولیس بازی جذابی را برد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)