مرجع خبری پرسپولیس: باشگاه پرسپولیس به زودی کاپیتان جدیدش را با روش جدید خواهد شناخت اما هواداران این تیم در رای گیری انتخاب کاپیتان اتفاق غیرقابل پیش بینی را رقم زدند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، پس از مطرح شدن بحث انتخاب کاپیتان پرسپولیس در اردوی ترکیه بر اساس رای بازیکنان و نه بر اساس سابقه و کسوت بازیکن در پرسپولیس ، این پایگاه اقدام به انجام نظرسنجی از هواداران پرسپولیس کرد که وحید هاشمیان مهاجم باتجربه و جدید این تیم بدون انجام یک مسابقه با تیم جدیدش با اکثریت آرا جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

 

در این نظرسنجی که از روز جمعه دهم دی ماه آغاز شد در مدت 5 شبانه روز در مجموع 5013 نفر از هواداران پرسپولیس شرکت کردند که هاشیمان با کسب 2245 رای معادل 44/8 درصد آرا اول شد و پس از وی سپهر حیدری و شیث رضایی با کسب 21/6 و 14/5 درصد آرا جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

 

علیرضا حقیقی و مازیار زارع هم چهارم و پنجم شدند. نکته جالب این نظرسنجی جایی بود که مجتبی شیری کاپیتان سوم حال حاضر پرسپولیس در این نظرسنجی یازدهم شد! (مشاهده نتایج)

 

 

تمامی گزینه های ممکن از بین بازیکنان ایرانی ، دارای سابقه ملی و یا باشگاهی در پرسپولیس در این نظرسنجی گنجانده شده بودند.

 

عليرضا حقيقي گلر 22 ساله پرسپوليس با سابقه 5 سال حضور متوالي در تيم بزرگسال پرسپوليس و حضور چهار پنج ساله در تيم‌هاي پايه در اين تيم با سابقه‌ترين است. شيث رضايي اما ششمين فصل حضورش در تيم بزرگسال پرسپوليس را سپري مي‌كند و نفر دوم است. مجتبي شيري كه سال 83 هم پرسپوليسي بود چهارمين فصل حضورش در جمع سرخ‌ها را مي‌گذراند.

بعد از اينها حسين بادامكي نفر چهارم است و سپهر حيدري كه فصل چهارم پرسپوليسي بودنش را سپري مي‌كند بعد از او قرار مي‌گيرد. پرسپوليس طي دو سه سال اخير كاپيتاني به غير از اين 5 نفر نداشته اما بعد از اينها محمد منصوري و عليرضا محمد كه چهارمين و سومين فصل حضور متوالي در پرسپوليس را سپري مي‌كنند به لحاظ سابقه نفرات بعدي هستند كه با سيستم جديد انتخاب كاپيتان ملاك و معيار در نظر گرفته نمي‌شود. بقيه بازيكنان هم سابقه يك يا دو ساله پوشيدن پيراهن پرسپوليس را دارند و وحيد هاشميان كه احتمالا يكي از كانديداهاي اصلي دريافت بازوبند زرد رنگ كاپيتاني است به لحاظ سابقه نفر آخر تيم است چون هنوز يك بازي هم براي تيم سرخپوش پايتخت انجام نداده است.

 

پیش از این بازیکنانی همچون ویلیام گالاس فرانسوی هم در بدو ورود به تیم جدید باشگاهی خود یعنی آرسنال بازوبند کاپیتانی را به دست بسته اند. عدم توجه به کسوت بازیکن در تیم برای انتخاب کاپیتان بیشتر در تیم های لیگ برتری انگلیس همچون چلسی و لیورپول تاکنون دیده شده است.

 

گذر از اصل سابقه برای انتخاب کاپیتانی اتفاقی است که باشگاه پرسپولیس برای اولین بار در ایران پایه گذار آن شده است و باید دید انتخاب نهایی در این خصوص به چه شکل صورت خواهد گرفت.

 

احتمال اینکه قبل از مسابقه برابر آینتراخت فرانکفورت دایی انتخابات را با گزینه های مد نظر خود برگزار کند وجود دارد. این نظرسنجی همچنان ادامه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)