مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفتگويي از شرايط موجود، حضور در تورنمنت آنتاليا و ديگر مسائل مربوط به تيم، نكات جالبي را عنوان كرد.

 

چه برنامه‌اي براي نيم فصل دوم و جام حذفي داريد؟

ما تصميم‌مان را براي رسيدن به هدف، گرفته‌ايم و تمام سعي خودمان را به كار خواهيم بست تا تيم را در بهترين شرايط براي رقابت‌هاي ليگ و جام حذفي آماده كرده تا جبران مافات كنيم. تمام هدفمان، هماهنگي و بازسازي تيم است تا در دور برگشت بتوانيم حداكثر امتيازات را كسب نمائيم.

 

علي دايي بعنوان يك مهاجم موفق بهترين كسي است كه مي‌تواند يك خط حمله و خط دفاع مستحكم بسازد، چرا مهاجمان و مدافعان پرسپوليس تاكنون موفق نبوده‌اند؟

 

متاسفانه ما در چند بازي، عملكرد مناسبي نداشتيم و از سويي اشتباهات داوري باعث افت وضعيت روحي و رواني تيم شد. مهاجمان پرسپوليس با بدشانسي، موقعيت‌هاي متعدد گلزني را يكي پس از ديگري از دست دادند و اين عوامل دست به دست هم داد تا ما از نظر روحي و رواني افت كنيم، اما در حال حاضر مشكل روحي رواني بچه‌ها حل شده و هم اكنون با تمرينات متوالي و منظم ضعف‌هاي گلزني و دفاع را نيز روز به روز كاهش و در نهايت برطرف مي‌كنيم. ما پنج بازي دوستانه با تيم‌هاي بزرگ و مطرح داريم و مي‌خواهيم در اين ديدارها كليه ضعف‌هاي تيم را شناسايي و پوشش دهيم.

 

در خصوص تورنمت آنتاليا چه نظري داريد؟

شرايط اردو بسيار عالي است و بچه‌ها با انگيزه خيلي بالايي در حال انجام تمريناتي هستند كه با برنامه‌ريزي خوب و حساب شده، طراحي شده است و به نظر من اين اردو بهترين اردويي است كه تا به حال در آن شركت كرده‌ايم. اين اردو هيچ كم و كاستي ندارد، زمين خوب و شرايط تمرينات عالي مهياست و اين تورنمنت باعث مي‌شود كيفيت كاري ما افزايش يابد.


چه شناختي از تيم‌هاي حاضر در اين تورنمنت در اختيار شماست؟

از كلن و اينتراخت شناخت كافي دارم، آن هم به دليل اينكه مسابقات ليگ آلمان را پيگيري مي‌كنم اما از آنتاليا اسپور شناختي ندارم و فكر مي‌كنم تيم خوبي باشد و حريف مناسبي براي پرسپوليس. ما در يك تورنمنت مطلوب بازي مي‌كنيم و هر سه حريف ما خوب هستند و تمام سعي‌مان را بكار خواهيم بست تا بتوانيم نتيجه بگيريم.

 

به نظر شما مصدوميت‌هاي متوالي سكوبرت چگونه است؟

متاسفانه سكوبرت در تمرينات تيمي آسيب ديد و كادر فني از مدت‌ها قبل روي آسيب‌ديدگي‌هاي او كار مي‌كنند تا هر چه زودتر در تمرينات گروهي شركت كند. به نظر من سكوبرت از اردوي امارات مي‌تواند در تمرينات حضور يابد و حتي بازي كند. او در خط دفاعي كمك خوبي براي ما خواهد بود.

 

مدت زمان اندكي است كه مياچ به تركيب كادر فني اضافه شده است، نظر شما در مورد عملكرد وي چيست؟

مياچ مربي شناخته شده‌اي است كه از همان زماني كه به تيم ما اضافه شد، كمك شاياني را به تيم كرده است و ما به اتفاق هم تمرينات را هماهنگ مي‌كنيم و تا الان نيز همكاري خوبي با هم داشته‌ايم.


چه برنامه اي براي اين دو تورنمنت داريد؟

ما يك برنامه‌اي را شروع كرديم و انشاءا… اين برنامه بعد از اردوي امارات تمام مي‌شود و اميدوارم با تلاش بچه‌ها از حداكثر توان و آمادگي‌مان استفاده كنيم تا در مسابقات به نتايج دلخواه برسيم.


پرسپوليس تنها يك سهميه، آنهم در رده زير 23 سال دارد، آيا بازيكني مد نظر كادر فني هست؟

بايد شرايط را ببينيم به چه شكلي است. من يكي، دو بازيكن آسيايي خوب را مد نظر دارم كه بايد عملكرد آنها را در مسابقات جام ملت‌هاي آسيا ارزيابي كنم و اگر يكي از آنها به درد ما بخورد، حتما او را جذب مي‌كنيم تا در ادامه مسابقات آسيايي به ما كمك كنند.

 

چه برنامه‌اي براي بازي با حريف آلماني داريد؟

ما يك فوتبال منطقي را به نمايش خواهيم گذاشت. مطمئنا تيم اينتراخت، فوتبالي از ما قوي‌تر و برتر دارد ولي ما سعي مي‌كنيم اين بازي را ببريم و انشاءا… با دست پر از زمين خارج مي‌شويم.


نظر شما در مورد پشتياني و حمايت باشگاه پرسپوليس چيست؟

مطمئنا اگر پشتياني باشگاه نبود، ما الان اينجا نبوديم. باشگاه خيلي زحمت مي‌كشد تا كليه امكانات را براي تيم فراهم كند و ما هم بايد تلاشمان را مضاعف كنيم تا بتوانيم زحمات آنها را با نتايج خوب جبران نمائيم.


پيام علي دايي به هواداران پرسپوليس…

من از همه آنها تشكر مي‌كنم كه هميشه ما را حمايت كرده‌اند. ما هم قول مي‌دهيم با تمام توانمان با بازي‌هاي زيبا و ديدني و همچنين نتايج مورد نظر، بازي‌هاي بد گذشته را جبران كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)