سپهر، با تعصب، بي‌حاشيه و محبوب است

مرجع خبری پرسپولیس : چند وقت بود كه پرسپوليس در شرايط بدي قرار داشت و انتقادها به سوي اين تيم سرازير مي‌شد.

 

در اين گير و دار مرتضي كرماني‌مقام پيشكسوت پرسپوليس، سر تمرين اين تيم حاضر شد تا روحيه‌اي تازه به تيم بدهد و با حضور در كنار سرخپوشان ياد روزهاي گذشته را تازه كرده و افتخارآفريني پرسپوليسي‌ها را يادآوري ‌كند اما امروز پرسپوليس شرايط جديدي را تجربه مي‌كند و بايد خود را در تورنمنتي جان‌دار محك بزند.

 

مرتضي كرماني‌مقام درباره شرايط فعلي پرسپوليس اينطور حرف مي‌زند: «به نظر مي‌رسد پرسپوليس نسبت به چند هفته قبل شرايط بهتري را پيدا كرده، از يك طرف بازي آخرش را برد و كمي از انتقاد كاسته شد از طرف ديگر بعد از تعطيلات با روحيه‌اي بالا تمرين‌ها را شروع كردند.»

 

او حضور سرخپوشان را در تورنمنت تركيه مفيد مي‌داند: «اين برنامه كمك بزرگي به پرسپوليس مي‌كند، بازيكنان به اين تغيير اوليه احتياج داشتند، مطمئن باشيد پرسپوليس خيلي متفاوت برمي‌گردد و اين باعث خوشحالي هواداران خواهد شد.»

 

پيشكسوت پرسپوليس به حضور هاشميان در اين تيم اميدوار است: «جذب بازيكني مثل هاشميان، خريد خيلي خوبي بود، به نظر من كادر فني تيم خيلي خوب به نقطه ضعف تيم پي برد، ما در هوا مقابل حريفان مشكل داشتيم و با سابقه‌اي كه از هاشميان سراغ داريم اين ضعف را به طور كامل پوشش داده و برطرف مي‌كند. ضمن اينكه ما در جلو بازيكني نداشتيم كه بتواند توپ‌هاي رسيده به منطقه جريمه را كنترل و هدايت كند و اين كار براي هاشميان كار راحتي خواهد بود.»

 

كرماني‌مقام درباره حرف‌هاي مطرح شده درباره كاپيتاني سرخپوشان هم اينطور نظر مي‌دهد: «به نظر من كاپيتاني براي هاشميان زود است و بايد كاپيتان از ساير بازيكنان انتخاب شود. همين حيدري كه در بازي آخر كاپيتان بود پسر خوبي است، تعصبي، باغيرت و بدون حاشيه بازي مي‌كند و بين هواداران هم محبوبيت دارد. به نظر مي‌رسد بهترين گزينه باشد به هر حال نظر قطعي را كادر فني مي‌دهد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)