پرسپولیس نیوز: برگزاری لیگ برتر فوتبال منوط به رفع اشکالات ورزشگاه ها و استاندارسازی آن شده و در غیر این صورت ممکن است برخی از ورزشگاه ها شانسی برای میزبانی مسابقات فوتبال پیدا نکنند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: بیشتر این اشکالات به مسائل ایمنی و امنیتی و خدمات عمومی مربوط است که مهمتر از همه اینها ایجاد امکانات مناسب برای فروش بلیت الکترونیکی است.

حیدر بهاروند وی با بیان اینکه نصب صندلی های شماره دار و تجهیز ورشگاه ها به دوربین مدار بسته نیز از شروطی است که باید ورزشگاه ها اجرا کنند، افزود: تقریباً بیشتر ورزشگاه هایی که میزبان مسابقات لیگ برتر هستند این شرایط را دارند اما ۳ یا ۴ ورزشگاه نیز این شرایط را ندارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این ورزشگاه ها شرایط لازم را تأمین نکنند مسابقه ای هم در آنجا برگزار نمی شود و تیم ها باید از هم اکنون به فکر این باشند که از ورزشگاه های دیگر استفاده کنند.

اوایل تیرماه بود که سازمان لیگ فوتبال با انتشار اطلاعیه ای شروط خود برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه های شهرهای مختلف را اعلام کرد که شامل بلیت فروشی الکترونیکی، نصب صندلی و شماره گذاری، بلوک بندی ورزشگاه، ایمن سازی راهروها، ورود و خروج در شرایط عادی و اضطراری، نصب دوربین‌های مدار بسته، ایجاد اتاق نظارت و کنترل، سامانه آتش نشانی، پیش بینی تخلیه اضطراری، محوطه سازی توقفگاه ها و ایجاد یا تقویت امکانات رفاهی بود که باید تا قبل از برگزاری مسابقات فصل پیش رو انجام شود.

پس از آن فدراسیون فوتبال نیز به تیم های حاضر در لیگ برتر اعلام کرد که اگر شرایط گفته شده تأمین نشود مسابقه ای نیز در کار نخواهد بود و ممکن است حتی لیگ نیز برگزار نشده و یا با محدودیت هایی مواجه شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)