مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم پرسپوليس گفت: اگر هميشه همانند بازي با اينتراخت فرانكفورت باشيم هيچ تيمي در ايران حريف ما نخواهد بود.

 

حميد علي‌عسگر در مقابل ديدار با اينتراخت فرانكفورت تصريح كرد: خيلي خوب بازي كرديم و سرتر از آنها بوديم. متاسفانه يك گل زودهنگام خورديم و نتوانستيم از فرصت‌هايمان كه بيشتر از حر يف بود استفاده كنيم.

 

وي ادامه داد: با توجه به اينكه در نيم فصل هستيم از نظر بدني خسته بوديم اما اگر در ايران همانند بازي با فرانكفورت باشيم تيمي نمي‌تواند ما را شكست دهد. اميدوارم با همين انگيزه و توان و هماهنگي در نيم فصل دوم ظاهر شويم.

 

بازيكن تيم اميد در ادامه گفت وگو با فارس در مورد شرايط اين تيم اظهار داشت: سرمربي اميد مشخص نيست و اين تيم شرايط خوبي ندارد. افاضلي را از نظر فني قبول دارم اما انتقادي كه مبني بر تجربه نداشتن به او مي‌شود به جا است. با اين حال تعريف او را زياد شنيده ام.

 

علي عسگر يادآور شد:‌ اگر مي‌خواهيم مانند كره و ژاپن در سطح پايه فوتبال خوبي انجام دهيم بايد برنامه‌ريزي مناسبي صورت بگيرد.

 

وي درباره اينكه مربي ايراني براي تيم اميد بهتر است يا خارجي تاكيد كرد: مربي ايراني بيشتر به سود ما است چرا كه تا بازي با قرقيزستان كه 4 اسفند برگزار مي‌شود زمان زيادي نداريم و در اين مدت نمي‌توان كار فني خاصي انجام داد و بايد روي روحيه بچه‌ها كار كرد. من از جدايي پيرواني ناراحتم و اميدوارم تصميم خوبي براي تيم اميد گرفته شود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)