با افتخار بازوبند را به دستم می بندم
مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس با بيان اينكه دايي به او لطف دارد گفت: كاپيتاني من مهم نيست و آنچه اهميت دارد موفقيت تيم است.

 

سپهر حيدري درباره ديدار برابر اينتراخت فرانكفورت تصريح كرد: اين مسابقه سطح بالايي داشت. خيلي‌ها فكر مي‌كردند با نتيجه بدي مي‌بازيم اما ثابت كرديم تفاوت زيادي بين ما و اينتراخت وجود نداشت.

 

وي ادامه داد: به مراتب بهتر از حريف بوديم و كمترين حق‌مان پيروزي با حداقل يك گل بود. اينتراخت تيم هفتم بوندس‌ليگا و معروف پرسينگ است ما تاكتيك اين تيم را به خودشان تحميل كرديم. تيم ديگري غير از پرسپوليس نمي‌توانست اين كار را انجام دهد.

 

اين مدافع يادآور شد: هرچند كه به حق‌مان نرسيديم اما به آنچه كه مي‌خواستيم رسيديم و آن هم نظم و انسجام تيمي بود. يك بازي پيشرفته انجام داديم و نشان داديم بي‌جهت نيست كه پرطرفدارترين تيم آسيا هستيم.

 

حيدري با اشاره به اتفاقات ديگر با صبا اظهار داشت:‌ پس از اين مسابقه و در رختكن دوباره متولد شديم. آن روزي كه اصرار كرديم علي دايي به پرسپوليس برگردد روز تولد ما بود چون همه به اشتباه خودمان پي برديم و اكنون مي‌دانيم جايي براي اشتباه كردن نداريم.

 

حيدري درباره اينكه دايي اعلام كرده در بازي با اينتراخت بازوبند كاپيتاني در دست كسي بود كه شايستگي‌اش داشت تصريح كرد: اين نظر لطف دايي است و سرمربي تشخيص مي‌دهد چه كسي كاپيتان باشد. من افتخار مي‌كنم كه حتي براي يك دقيقه هم كه شده بازوبند كاپيتاني پرسپوليس را بر دست ببندم چرا كه نماينده 40 ميليون ايراني هستم.

 

مدافع پرسپوليس افزود: كاپيتاني من اهميت ندارد و آنچه مهم است موفقيت پرسپوليس است. من با افتخار بازوبند را به دستم مي‌بندم و اگر هم كاپيتان نباشم بايد به اتفاق ساير بازيكنان به كاپيتان تيم كمك كنم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)