مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: گل‌هاي اول و سوم حريف ترك در ديدار امشب 3 متر در آفسايد بود.

 

علي دايي پس از شكست تيمش مقابل آنتاليا اسپور اظهار داشت: تمرينات خوبي را در اردو سپري كرديم و مقابل دو تيم قدرتمند بازي‌هايمان کردیم و از لحاظ فني اين اردو به ما خيلي كمك كرد.

وي در مورد بازي گفت: در اين مسابقه گل‌هاي اول و سوم حريف ترك در شرايطي به ثمر رسيد كه بازيكن حريف 3 متر در آفسايد قرار داشت زماني كه داور مسابقه اين گل‌ها را مي‌پذيرد ديگر چه انتظاري مي‌توان داشت؟

دايي با بيان اينكه اين داور اهل تركيه در ديداري كه يك سوي آن يك تيم از اين كشور قرار داشت در ديدار امشب به قضاوت پرداخت، تأكيد كرد:‌

 

در دقيقه 5 بازي داور در شرايطي گل اول حريف را تأييد كرد كه بازيكن حريف در آفسايد بود.

سرمربي پرسپوليس افزود: بازي نيمه اول بازيكنانم را قبول ندارم و در اين نيمه بد بوديم اما نيمه دوم بهتر شديم كه داور باز هم در صحنه گل سوم در حالي كه بازيكن حريف 3 متر در آفسايد بود، گل آنها را پذيرفت.

وي با اعلام اينكه فاصله با آنتاليا اسپور 3 گل نبود يادآور شد: مي‌توانستيم در اين ديدار مساوي و حتي بازي را ببريم. فاصله بازي اول با اين بازي كم بود و شايد همين موضوع باعث شد كه در نيمه اول بازيكنان پرسپوليس خوب نباشند اما در واقع در نيمه دوم خوب بوديم ولي باز هم داور در نتيجه تأثيرگذار بود.

سرمرپي پرسپوليس افزود: مي‌خواهيم با ادامه تمرينات در نيم فصل دوم و همين‌طور در جام حذفي عملكرد خوبي داشته باشيم و نتايج ضعيف را جبران كرده و پرسپوليس مورد انتظار هواداران شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)