امیدوارم حاج حبیب کمک کند به حقم برسم

مرجع خبری پرسپولیس : مهرداد اولادى بازيكن حال حاضر ملوان كه ۳ سال است از باشگاه پرسپوليس مبلغ ۲۵۰ ميليون تومان طلب دارد، حاضر نيست از پرسپوليس شكايت كند اما اميدوار است با مساعدت حبيب كاشانى سرپرست باشگاه اين مشكل حل شود.


مهاجم تيم ملوان در اين ارتباط گفت: با ترانسفر من به امارات مبلغى حدود يك ميليارد و دويست ميليون تومان به باشگاه پرسپوليس رسيد و به خاطر تعصبى كه به پرسپوليس دارم از اين بابت خوشحالم و منتى هم ندارم چون من از پرسپوليس به همه جا رسيدم اما ۳ سال است كه مبلغ ۲۵۰ ميليون تومان از اين باشگاه طلب دارم و به حقم نرسيده ام.

 

وى ادامه مى دهد: در اين مدت با مديران وقت باشگاه همواره تماس گرفته ام و دوست دارم اين مشكل مسالمت آميز حل شود و كار به شكايت نكشد چون تحت هيچ شرايطى دوست ندارم از تيم محبوبم كه هوادارانش برايم خيلى زحمت كشيده اند، شكايت كنم.

 

اما متاسفانه در اين مدت هم با پيگيرى هايى كه داشته ام، هيچ اتفاق خاصى نيفتاده است و همچنان به دنبال وصول طلبم از پرسپوليس هستم.

 

اولادى در پايان گفت: من در اين ارتباط با حاج آقا كاشانى هم صحبت كرده ام. ايشان فردىمتدين با اعتقادات قوى هستند و مطمئن هستم اگر دستشان باز بود، مشكل مرا حل مى كرد. به هر حال پرسپوليس هم مشكلات خاص خودش را دارد اما با توجه به روحياتى كه آقاى كاشانى دارند، اميدوارم مشكل مرا هم حل كنند. من ۳ سال صبر كرده ام و براى پرسپوليس سود مالى هم داشته ام و حاضر به شكايت از تيم محبوبم نيستم و اميدوارم همه چيز مسالمت آميز حل شود و به حقم برسم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)