پرسپولیس نیوز: سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ملاک مدیران باشگاه برای جذب بازیکنان خارجی مشخص نیست و به نظر می رسد مهاجم مدنظر آنها هم از کیفیت خوبی برخوردار نباشد.

حمید درخشان در خصوص مذاکرات باشگاه پرسپولیس برای جذب «مایگا» مهاجم اهل مالی، اظهارداشت: این بازیکن در چند سال گذشته عملکرد خوبی نداشته و نمی دانم ملاک مدیران باشگاه برای جذب بازیکن خارجی چیست.

وی ادامه داد: آنطور که شنیدم مبلغ درخواستی این بازیکن با کی روش استنلی تفاوت زیادی ندارد و ای کاش مسئولان باشگاه به سراغ بازیکنی می رفتند که امتحان خود را پس داده است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سئوال این است که چه کسانی سراغ بازیکنان خارجی می روند و ملاک آنها چیست. چرا نباید افراد فنی در هیات مدیره باشگاه حضور داشته باشند یا حداقل شاهد تشکیل کمیته فنی در باشگاه باشیم.

درخشان تاکید کرد: خرید چنین بازیکنان خارجی، ریسک زیادی دارد و می تواند صدمات زیادی به باشگاه بزند. اگر مدیران باشگاه می خواهند ۳۵۰ هزار دلار به یک بازیکن بدون کارنامه و ۳۱ ساله پول دهند حداقل مهدی شریفی را حفظ می کردند. بی تردید بازیکنان ایرانی از کیفیت بسیار بهتری برخوردار هستند.

وی در مورد نقش مدیریت باشگاه در جذب چنین بازیکنانی گفت: تصمیم گیرنده نهایی باشگاه مدیرعامل است و او باید در کنار خود از آدم های توانمند استفاده کند که متاسفانه در این کار ناموق بوده و با ادامه این روش بازهم شاهد اشتباهات او خواهیم بود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم بازهم می تواند قهرمان لیگ شود؟ اظهار داشت: پرسپولیس نسبت به سال های گذشته بازیکنان بسیار بهتری را در اختیار دارد و اگر درست از آنها بهره ببرد بی شک بازهم قهرمان خواهد بود.

وی تاکید کرد: مدیریت باشگاه باید حواشی را کنترل کند تا با شروع مسابقات شاهد صدمه خوردن پرسپولیس نباشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)