پرسپولیس نیوز: کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس از نظر مربی و بازیکن در بهترین شرایط قرار دارد و در حال حاضر تنها مشکل این نداشتن یک مدیر متخصص است.

محمود کلهر در خصوص شرایط تیم پرسپولیس گفت: برخی حواشی در شروع فصل برای تیم های بزرگ وجود دارد و رفتن برانکو به این حواشی اضافه کرد. مسئولان باشگاه پرسپولیس باید از این امتحان موفق بیرون بیایند و بتوانند حواشی را کنترل کنند. بی تردید با نتایج خوبی که پرسپولیس در لیگ برتر بگیرد این حواشی فراموش خواهد شد.

وی ادامه داد: کالدرون باید با هواداران و بازیکنان ارتباط خوبی برقرار کند و مطمئن باشید با این کار حواشی از پرسپولیس کاملا دور خواهد شد. برانکو نتایج فوق العاده ای با پرسپولیس گرفت و این موضوع کار کالدرون را سخت کرد و امروز هواداران از این مربی آرژانتینی فقط قهرمانی در آسیا می خواهند.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد نقش مدیریت در ایجاد حواشی گفت: پرسپولیس نیاز به یک مدیر متخصص دارد و اگر امروز برخی حواشی به وجود می آید به خاطر نبود تخصص در راس باشگاه است. در گذشته و در زمانی که درآمدزایی در فوتبال بسیار دشوار بود امیر عابدینی به خاطر داشتن ارتباطات بین المللی از فروش بازیکنان خود به تیم های اروپایی درآمدزایی می کرد اما امروز به خاطر نبود مدیران متخصص در درآمدزایی با مشکلات زیادی روبه رو هستیم.

وی تصریح کرد: بزرگترین نقطه ضعف عرب این است که برخلاف گرشاسبی نتوانست خیال هواداران را راحت کند. ای کاش مسئولان ورزش در انتخاب مدیران پرسپولیس و استقلال نگاهی به سابقه مدیریتی آنها داشته باشند.

کلهر اظهار داشت: نباید به قهرمانی های این سال های اخیر که البته با تلاش برانکو بدست آمد دلخوش کنیم. اگر پرسپولیس در این سال ها باضعف مدیریتی روبه رو نبود امروز از نبود زیر ساخت در باشگاه رنج نمی بریم و به دنبال خرید بازیکنان معمولی با قیمت های بسیار عجیب از باشگاه دیگر نبودیم. پرسپولیس اگر در این سال ها مدیر توانمندی داشت تمام بازیکنان خود را از آکادمی باشگاه و با مبالغ بسیار معقول جذب می کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی سروش رفیعی و شایان مصلح گفت: رفیعی بی اندازه می توانست به کالدرون کمک کند زیرا بازیکنان تکنیکی می توانند دست به کار های بزرگ بزنند و نتیجه بازی را در سخت ترین شرایط تغییر دهند. شاید در دفاع چپ بازیکنان زیادی در پرسپولیس بودند و جدایی مصلح چندان احساس نشود اما بی تردید جدایی سروش رفیعی احساس خواهد شد.

وی با اشاره به دلایل موفقیت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس اظهار داشت: در فوتبال ما هر مربی خارجی که مشاوره درست می گیرد مانند برانکو موفق می شود. یکی از ویژگی های مثبت برانکو این بود که با همه مشورت می کرد و در نهایت بهترین تصمیم را می گرفت. امیدوارم کالدرون نیز راه او را ادامه دهد و این مربی باید از کریم باقری در تصمیم گیری های اصلی خود بیشتر مشورت بگیرد زیرا او بهتر از هر کسی از وضعیت تیم آگاه است.

کلهر ادامه داد: پرسپولیس امسال از نظر بازیکن بهتر از سه سال گذشته است و در هر پست حداقل ۲ بازیکن توانمند دارد. این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر و حتی لیگ قهرمانان آسیا هیچ چیز کم ندارد و کالدرون فقط باید حاشیه را از تیم دور کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)