پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و توانسته بازیکنان خوبش را حفظ کند اما شرایط و حاشیه ها شرایط را کمی سخت کرده است.

«امیرحسین اصلانیان» افزود: متاسفانه شرایط فوتبال ایران چندان خوب نیست و این موضوع تنها به پرسپولیس ارتباط پیدا نمی‌کند. تیم ها برنامه های آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند و برای لیگ برنامه ریزی کردند، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی لیگ آغاز خواهد شد. این اوضاع به ضرر تمام تیم های لیگ ایران است.

وی اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و توانسته بازیکنان خوبش را حفظ کند اما شرایط و حاشیه ها شرایط را کمی سخت کرده است. آرامش یکی از دلایل موفقیت پرسپولیس در سال های اخیر بود و به هیچ وجه نباید از این شرایط دور شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: باید همه در این شرایط دست در دست هم دهیم تا آرامش تیمی بر هم نخورد. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد.

اصلانیان تصریح کرد: پرسپولیس همیشه با حمایت هواداران خود از همه تیم ها پیش بوده و اگر این آرامش از بین برود شاید پرسپولیس را در بین تیم های بالای جدول هم نبینیم.

وی گفت: امسال میانگین سنی پرسپولیس هم کمی بالا رفته و این موضوع ممکن است در نیم فصل دوم کمی روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد و به همین خاطر باید روی امتیازات در نیم فصل اول حساب ویژه ای باز کند.

مهاجم سال های نه چندان دور پرسپولیس اضافه کرد: کالدرون مربی خوبی است و امیدوارم حواشی از تیم دور شود. نمی توان از الان در مورد تیم کالدرون زود قضاوت کرد اما به این تیم می توان خوشبین بود.

اصلانیان در مورد جذب «مادیبو مایگا» مهاجم اهل کشور مالی نیز گفت: بهتر است روی همین جوان ها سرمایه گذاری کنیم نه بازین خارجی درجه چندم. با شرایط افتصادی و ارزی کشور، فقط باید بازیکنی به پرسپولیس اضافه شود که یک سرو گردن از سایر نفرات بالاتر باشد. نمی شود این بازیکن را قضاوت کرد اما فکر نمی کنم که چنین نفراتی بتوانند در فوتبال ما موفق باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)