پرسپولیس نیوز: کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند با توجه به اینکه نفرات اصلی را در اختیار دارد و حریفان قدری در مقابلش قرار دارند، دوباره به قهرمانی دست یابد.

«محمود کلهر» اظهار داشت: قرعه پرسپولیس در لیگ نوزدهم بسیار خوب و شاکله خود را حفظ کرده است. این تیم شرایط ایده آلی دارد تا در مقابل تیم‌هایی که هنوز سازماندهی درستی ندارند، بهترین نتیجه را کسب کند. پرسپولیس در مقابل حریفان جدی خود چون تراکتور و استقلال که تغییرات زیادی داشته، می واند موفق عمل کند.

وی افزود: قرعه این فصل خیلی به نفع پرسپولیس است. به این دلیل که پرسپولیسی‌ها نفرات اصلی فصل گذشته خود را در اختیار دارند. حتی ۲ یا سه بازیکنان پرسپولیس در گذشته فوق العاده با این تیم نتایج خوبی کسب کردند. بازیکنانی چون فرشاد احمدزاده و وحید امیری به تیم اضافه شدند و این موضوع به پرسپولیس کمک می‌کند تا بتواند راحت‌تر از باقی تیم‌ها وارد مسابقات شود.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص نواقص فصل گذشته عنوان کرد: نبود امکانات لازم در ورزشگاه‌های ما و رخ دادن اتفاقات ناگوار سبب شد تا ای‌اف‌سی روی این نواقص دست بگذارد. باید برای برگزاری مسابقات لیگ باید بهتر از این برنامه ریزی و کمک کرد تا ورزشگاه‌های ما استانداردهای لازم را داشته باشند و امنیت در آن برقرار شود. امیدوارم این نواقص هر چه زودتر برطرف شود تا دیگر شاهد اتفاقات ناگوار در ورزشگاه‌ها نباشیم و این امر ضعف فوتبال ما است که باید در آینده برطرف شود.

وی درخصوص جذاب بودن لیگ نوزدهم یادآور شد: این فصل، لیگ پویاتری خواهیم داشت. به ویژه آنکه امیر قلعه نویی به هر تیمی رفته خوب مدیریت کرده و سپاهان همواره تیم ریشه‌دار و خوبی بوده است. تیم‌هایی مثل استقلال و پدیده که با وجود یحیی گل محمدی خیلی خوب نتیجه گرفت، هم می‌توانند این لیگ را جذاب کنند.

کلهر ادامه داد: در این فصل باز هم رقابت بین پنج تیم خواهد بود که پرسپولیس می‌تواند با توجه به اینکه نفرات اصلی را در اختیار دارد و حریفان قدری در مقابلش قرار دارند، دوباره به قهرمانی دست یابد. اما استقلال احتیاج به زمان بیشتری دارد تا بتواند با استراماچونی نتایج بهتری کسب کند و از این بحران خارج شود که از نیم فصل دوم بهتر خواهد شد. کالدرون نیز یک مربی حرفه‌ای است و امیدوارم با هوداران و رسانه‌ها ارتباط درستی بگیرد. وی مربی بسیار خوبی برای پرسپولیس می‌تواند باشد و خوشبختانه تیم خوبی را دراختیار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)