مرجع خبری پرسپولیس : بعد از خبرهايي مبني بر جدايي علي كريمي از استيل‌آذين، صحبت‌هايي مبني بر حضور مجدد او در پرسپوليس بر سر زبان افتاد.

 

حسين عبدي مربي پرسپوليس كه تيمش اردوي خوبي را در تركيه پشت سر گذاشت در اين باره مي‌گويد: «اردوي بسيار خوبي بود، برگزار كردن چنين اردوها و بازي‌هايي به نفع تيم ما خواهد بود. بازي خيلي خوبي هم با اينتراخت برگزار كرديم و بازيكنان بسيار باانگيزه بودند براي همين توانستند اين تيم را متوقف كنند. از عملكرد آنها راضي هستيم و به اهداف خود در تركيه رسيديم.»

 

عبدي درخصوص بازي پرسپوليس با آنتاليا اسپور حرف مي‌زند:

 

«بازيكنان به خاطر فشار تمرين‌ها افت محسوسي داشتند مخصوصا بچه‌هايي كه جلوي اينتراخت بازي كرده بودند، به نظر بازي آنتاليا را جدي نگرفتيم، نيازي به جنگندگي و حركت نداشتيم. به هرحال اين تجربه بين‌المللي خوبي بود و من اميدوارم از اين بازي‌ها درس بگيريم و بتوانيم در ليگ برتر و بازي‌هاي رسمي كارهايي كه در تمرين كرديم را به اجرا بگذاريم و امتيازات از دست رفته را جبران كنيم.»

 

او دوست ندارد درباره مربي جديد تيم حرف بزند: «از آمدن اين مربي اطلاعي نداشتم و مطمئنا آمدن او از انگيزه و تلاش من كم نمي‌كند چراكه با باشگاه قرارداد دارم و بايد براي آن زحمت بكشم. مساله اصلي موفقيت پرسپوليس است، دوست دارم پرسپوليس هميشه پرسپوليس بماند.»

 

مربي بادانش پرسپوليس درخصوص جذب علي كريمي معتقد است: «فسخ قرارداد كريمي با تيمش اتفاق عجيبي بود اما ما جايي براي جذب او نداريم. تنها يك جاي خالي در پرسپوليس بود كه با حضور وحيد‌هاشميان پر شد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)