مرجع خبری پرسپولیس : محمد نوري هافبك خلاق پرسپوليس و تيم ملي با وجودي كه فرصت بازي مقابل عراق نصيبش نشد اما همچون ساير ملي‌پوشان بعد از كسب اين برتري خشنود و سرحال به نظر مي‌رسد.

 

از پيروزي شيرين مقابل عراق بگو…

به نظر من اين برد علاوه بر سه امتيازي كه داشت، تيم ما را به لحاظ روحي و رواني نيز بسيار بالا برد بخصوص وقتي اين پيروزي مقابل رقيب ديرينه و سر سختي مثل عراق رقم خورد. به هر حال بسيار خوشبين هستم كه اين روند در بازي‌هاي آينده نيز ادامه پيدا كند چون تيم، خيلي سرحال و قبراق شده است.


گويا عراقي‌ها تصور چنين نمايش مطلوبي از تيم ما را نداشتند؟

 

اتفاقا با عراقي‌ها در يك هتل هستيم و هر روز با آنها چشم در چشم هستيم. خوب طبيعي است كه همچنان در شوك اين شكست باشند.


خبرهاي پرسپوليس را دنبال نمي‌كنيد؟

مگر مي‌شود پيگير نباشيم، وقتي شنيدم بچه‌ها در تركيه مقابل اينتراخت فرانكفورت خوش درخشيدند واقعا خوشحال شدم. در بازي دوم هم كه 3 بر صفر شكست خورديم، خبردار شدم فشار تمرينات قبل از اردو عاملي شده بود تا بچه‌ها در برابر آنتاليا نيمه اول خوب بازي نكنند.

 

از ديد محمد نوري كاپيتان تيمي در حد و بزرگي پرسپوليس بايد چه خصوصياتي داشته باشد؟

كاپيتان كلا بايد چند خصلت مهم را دارا باشد. در جمع بچه‌ها محبوب باشد، رابطه دوستانه و منطقي با كادر فني و بازيكنان داشته باشد، صحبت‌ها و نظرات طرفين را به درستي انتقال دهد و شخصيت اجتماعي و فرهنگي خوبي در بين بازيكنان و هواداران داشته باشد. با اين همه، چون من در ايران نبودم و در جريان مسائل مربوط به كاپيتاني پرسپوليس نيستم، نمي‌توانم بيشتر از اين صحبت كنم.


محمد نوري تاكنون بازوبند كاپيتاني بسته است؟

بله سال اول كه با صبا باطري بودم، بازوبند كاپيتاني اين تيم را بر بازو بستم ولي سال دوم و سوم خودم قبول نكردم چون احساس كردم بازيكنان شاخص و پيشكسوت‌تري به صبا ملحق شده‌اند كه مستحق بستن بازوبند هستند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)