كنفرانس مطبوعاتي دايي قبل از ليگ

مرجع خبری پرسپولیس : تا پيش از شروع دوباره ليگ، بخش ديگري از پول قرارداد سرخپوشان پرداخت خواهد شد.

 

تا اينجاي كار همه بازيكنان 35 تا 40 درصد از پول‌هاي‌شان را گرفته‌‌اند و قرار است بعد از بازگشت تيم از امارات 10 تا 15 درصد ديگر از مبلغ قراردادهاي بازيكنان به آنها پرداخت شود. تا الان باشگاه هيچ بدهي بر سرخپوشان ندارد و با پرداخت اين 15-10 درصد تا پيش از شروع دوباره ليگ بازيكنان بابت 50 درصد اول قراردادشان طلبي از باشگاه ندارند.


چمن مصنوعي درفشي‌فر آماده شد

 

با آماده شدن چمن مصنوعي درفشي‌فر، ديگر نيازي نيست كه در روزهاي برفي و باراني پرسپوليس به سالن پناه ببرد. بازسازي زمين چمن مصنوعي ورزشگاه درفشي‌فر به آخر رسيده و اين زمين از دو روز پيش در اختيار باشگاه قرار گرفته تا سرخ‌ها از اين پس براي تمرين در هواي برفي و باراني هم مشكلي نداشته باشند.

 

كنفرانس مطبوعاتي دايي قبل از ليگ


تا پيش از شروع دوباره رقابت‌هاي ليگ، علي دايي و حبيب كاشاني در كنفرانسي به سوال‌هاي خبرنگاران پاسخ خواهند داد. اين كنفرانس قرار است بعد از بازگشت از اردوي امارات و تا پس از شروع دوباره ليگ آغاز شود كه به گفته مدير روابط عمومي پرسپوليس، زمان دقيق آن تا شنبه مشخص خواهد شد.

 

سكوت غلامرضا رضايي درباره پرسپوليس

 

عراق يكي از بهترين روزهاي غلامرضا رضايي را رقم زد و بعد از همان پيروزي بود كه خبرنگارهاي ايران براي شنيدن صحبت‌هاي اين بازيكن شيرازي او را دوره كردند. در ميان همه صحبت‌هاي مطرح شده تعدادي هم از پرسپوليس و داستان كاپيتاني‌اش مي‌پرسيدند كه غلامرضا رضايي حاضر به صحبت در اين باره نشد و خيلي كوتاه پاسخ داد: «من فعلاً با تيم ملي هستم و درباره پرسپوليس حرفي ندارم. فقط از تيم ملي بپرسيد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)