مرجع خبری پرسپولیس: تمرينات پرسپوليس صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

 

با توجه به بارش شديد برف پرسپوليسي‌ها صبح امروز نتوانستند در ورزشگاه شهيد كشوري تمرين كنند به همين دليل با دستور كادر فني راهي مجموعه ورزشي درفشي فر شدند و از ساعت 11 صبح تمرينات خود را استارت زدند.

در اين تمرين كه در سالن ورزشگاه درفشي فر برگزار شد بازيكنان پس از گرم كردن به هندبال پرداختند. در اين تمرين به دليل اينكه برخوردها بسيار شديد بود و دايي حس كرد كه احتمال مصدوميت بازيكنان وجود دارد پس از چند بار تذكر به بازيكنان كه آرام‌تر در مقابل يكديگر قرار بگيرند مجبور شد آنها را جريمه كند.

بر همين اساس بازيكنان پرسپوليس با دستور دايي جريمه شدند و محل سالن را ترك كردند تا در زمين درفشي‌فر كه برف بر روي آن پوشيده شده به دويدن بپردازند.

 

 

بازيكنان نيز كه از اين تصميم دايي تعجب كرده بود همگي با هم با صداي بلند از دايي عذر خواهي كردند. آنها در بيانيه‌اي به دايي اعلام كردند: آقاي گل جهان در تمرينات امروز صبح اشتباه كرديم و ما را ببخشيد. لطفا بيانيه ما را مورد قبول قرار دهيد. اين كار با خنده دايي مواجه شد.

 

بازيكنان پرسپوليس پس از اينكه حدود 25 دقيقه در زمين پوشيده از برف درفشي فر تمرين كردند با دستور دايي به سالن رفتند و بدن‌هاي خود را سرد كردند.

* در تمرين امروز سكوبرت و بنيامين محمودي (يكي از دروازه بان تيم) اختصاصي تمرين كرند.

* تنها ملي پوشان غايب بودند.

* خنده‌هاي دايي در تمرين امروز بسيار جالب بود. وي علي رغم اينكه در تمام صحنه‌ها خندان بود اما جديت خاصي داشت و به بازيكنان تذكر مي‌داد كه بايد در تمرينات تمام تلاش خود را انجام دهند.

* برنامه تمريني بازيكنان پرسپوليس قبل از سفر به امارات داده شد. پرسپوليسي‌ها چهارشنبه براي شركت در تورنمنتي 6 جانبه عازم امارات خواهند شد.

*در پايان تمرين بازيكنان به برف بازي پرداختند.

* تمرين پرسپوليس فردا در ورزشگاه شهيد كشوري دنبال خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)