سه شنبه 18 فروردین(10:40) 

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس روز چهارشنبه از سرى رقابت هاى ليگ قهرمانان آسيا به مصاف تيم الغرافه قطر مى

 رود. عليرضا نيكبخت مهاجم پرسپوليس معتقد است احتمال قهرمانى تيم در آسيا بسيار زياد است. در آستانه اين ديدار گفت وگويى با او داشتيم كه در ذيل مى خوانيد:

pnnc • شرايط تيم چطور است؟
شكر خدا همه چيز رو به راه است. تمرينات خوبى را پشت سر گذاشتيم و از هر لحاظ آماده مقابل با الغرافه هستيم.
pnnc • فكر مى كنى شانس پيروزى پرسپوليس در اين ديدار چه اندازه است؟
تيم هاى قطرى حريف قدرى براى تيم هاى ايرانى مخصوصاً پرسپوليس و استقلال نبوده اند. به عقيده من پيروزى ما در اين ديدار مسلم است كه ۹۰ درصد شانس كسب ۳ امتياز با ماست.

pnnc • و ۱۰ درصد باقى مانده چه؟
آن هم مربوط به اتفاقات جانبى است. پرسپوليس آسيا را به راحتى از دست نخواهد داد. امسال نتوانستيم در ليگ موفق باشيم و به همين خاطر قصد داريم جايگاه مناسبى در آسيا كسب كنيم.


pnnc • دليل ناكامى پرسپوليس در ليگ چه بود؟

ناكامى هاى امسال ما به اين خاطر بود كه ليگ را دست كم گرفتيم. تغييراتى كه در كادر فنى و مديريتى تيم پيش آمد بعضاً باعث مشكلاتى شد. البته اين مسائل به بازيكنان مربوط نمى شود اما بايد قبول كرد. تغيير كادر فنى و تغيير شيوه ها هر كدام بالاخره روى بازى تأثيرگذار بود.
pnnc • فكر مى كنى پرسپوليس در آسيا به چه مقامى خواهد رسيد؟
به نظر من امسال ما قهرمان آسيا خواهيم شد چرا كه خود را باور كرده ايم و به توانايى هايمان ايمان داريم. هر كدام از ما اگر بخواهيم و يك تيم شويم مطمئن باشيد هيچ تيمى حريف ما نخواهد شد. پرسپوليس به دنبال قهرمانى است پس آن را بدست مى آوريم.
pnnc • از الغرافه تا چه اندازه شناخت دارى؟
به شخصه اين تيم را نمى شناسم و فقط ۲ بازى اين تيم را ديده ام. اين را مى دانم آنها مهره هاى خوبى دارند و حريف دست وپا بسته اى براى ما نيستند اما همان طور كه گفتيم پرسپوليس به چنين تيم هايى امتياز نخواهد داد. علاوه بر اين ما از امتياز ميزبانى برخورداريم و باحمايت هوادارانمان به اميد خدا پيروز اين ميدان خواهيم بود.
pnnc • خودت تا چه اندازه آماده هستى؟
آمادگى خيلى خوبى دارم و فكر مى كنم به صد در صد آمادگى رسيده ام. از لحاظ روحى هم شرايط خوبى دارم و آماده ام تا با ساير نفرات الغرافه را شكست دهيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)