مرجع خبری پرسپولیس : سپهر حيدري، كاپيتان با اخلاق و محجوب تيم فوتبال پرسپوليس در گفت و گويي  شرايط اردو و مسابقات را تشريح كرد.


از اردوي دبي و بازي برابر اسپارتاپراگ بگو…

بعد از اردوي خيلي خوبي كه در تركيه داشتيم و با تيم‌هاي بزرگ بازي كرديم، اين اردو هم ادامه همان مسير است، با اين تفاوت كه با تيم‌هاي بزرگتري ديدار مي‌كنيم. در اين تورنمنت چهار تيم از شش تيم، در جام باشگاه‌هاي اروپا حضور دارند و دو تيم ديگر نيز در جام باشگاه هاي آسيا.

 

اين تورنمنت‌ها تا چه اندازه بر روند تيمي اثر دارد؟

 

تورنمنت‌هاي اينچنيني مي‌تواند به تجربيات ما اضافه كند. ما در اين تورنمنت‌ها شركت مي‌كنيم تا ثابت كنيم كه اختلاف فوتبال ايران با تيم‌هاي اروپايي زياد نيست و همه ديدند كه پرسپوليس 50 درصد تيم واقعي خود را نشان داد. پرسپوليس با 50 درصد توانش، توانست يك تيم خوب اروپايي را شكست دهد. ما توانايي‌هاي خيلي زيادي داريم و بايد فقط خودمان را باور كنيم و حرف‌هاي مربيان را گوش داده تا بتوانيم با 11 بازيكن دفاع و حمله كنيم.

 

بازي‌هاي پرسپوليس را در ليگ ايران چطور پيش بيني مي‌كنيد؟

بعد از بازي با صبا تا حدودي به خودمان آمديم، جلوي سايپا ضعف‌هايمان كمتر شد و در بازي با اينتراخت تيم را تقويت كرديم و در مقابل اسپارتاپراگ خيلي بهتر شديم و فكر مي‌كنم نبايد كار را ساده بگيريم و اگر با تمركز بيشتر 11 نفره دفاع و حمله كنيم، هيچ تيمي نمي‌تواند در مقابل ما دوام بياورد. البته به شرطي كه واقعا حداقل 50 درصد توانايي خودمان را به نمايش بگذاريم. بايد قبول كنيم كه اين تنها 50 درصد توانايي ما بود، منتهي با هم بوديم و توانستيم يك تيم بزرگ اروپايي را شكست دهيم.

 

بازي با يك تيم بزرگ، انگيزه زيادي بود، آيا اين انگيزه را مي‌توانيم در ليگ ايران داشته باشيم؟

بايد حتما همينطور باشد، ما به اندازه يك فصل هواداران را حرص داديم و نتايج غير قابل باوري كسب كرديم و يقينا در برابر صنعت نفت با انگيزه‌اي بالا به ميدان مي‌رويم. پرسپوليس به اندازه كل فصل امتياز از دست داده است و اگر مي‌خواهيم به قهرماني برسيم نبايد ديگر هيچ بازي و امتيازي را واگذار كنيم، چه در خانه و چه در شهرستان‌ها.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)