مرجع خبری پرسپولیس : به نظر مي‌رسد پس از بازي ايران – عراق كه با پيروزي تيم ملي كشورمان به پايان رسيد چشم علي دايي و مسوولان پرسپوليس يكي از بازيكنان عراق را گرفته تا حبيب كاشاني با او براي حضور در تهران مذاكره كند.


اين بازيكن كسي نيست جز سامال سعيد مدافع راست و 23 ساله تيم ملي عراق كه برابر ايران بازي دلپذيري ارائه داد و باعث شد مسعود شجاعي به يك بيكاره در زمين تبديل شود.

 

سامال سعيد كه اين روزها پيراهن شماره 16 تيم ملي عراق را بر تن مي‌كند فوتبال خود را از باشگاه پليس آغاز كرد.

 

سال 2005 بود كه در 18 سالگي اولين بازي ملي خود را برابر كويت انجام داد و از آن به بعد در اكثر اردوهاي تيم ملي كشورش حضور داشته است. سامال سعيد در حد فاصل سال هاي 2007 تا 2009 حضور در باشگاه اربيل را تجربه كرد و حالا يكي دو سالي است به پليس عراق بازگشته تا در تيمي بازي كند كه فوتبالش را از آنجا آغاز كرده است.

 

سامال سعيد در حال حاضر و در رده باشگاهي پيراهن شماره دو باشگاه پليس عراق را بر تن مي‌كند. سامال كه برادر كوچكتر سامر سعيد است ظرف 5 سال گذشته 32 بازي ملي انجام داده و دو گل ملي هم به ثمر رسانده است كه يك مدافع راست آينده‌دار است. در طول ساليان گذشته به قدري پيشرفت داشته كه محمدعلي كريم، دفاع راست فيكس عراق و فصل گذشته مس كرمان را نيمكت‌نشين كرده است. ارزش قرارداد اين فصل سامال سعيد با باشگاه پليس عراق مبلغي در حدود 120 هزار دلار است كه بايد ديد آيا مسوولان اين باشگاه موافقت خود را با حضور اين بازيكن در پرسپوليس اعلام مي‌كنند يا نه.

 

هر چند كه به نظر مي‌رسد سامال سعيد رغبتي براي حضور در ايران ندارد. سامر سعيد، برادر بزرگتر و دو قلوي سامال كه او نيز در تيم ملي كشورش حضور دارد در اين‌باره مي‌گويد: «پرسپوليس سامال را مي‌خواهد اما فكر نكنم او به ايران و اين باشگاه بيايد.» البته سامال يك همبازي سابق و دوست صميمي در تهران دارد و بعيد نيست به خاطر او پيشنهاد پرسپوليس را قبول كند. خلدون ابراهيم هافبك همه‌كاره نفت تهران بهترين دوست سامال به حساب مي‌آيد و شايد به خاطر همجواري با او و حضور در تهران، شماره 16 عراقي‌ها سرخپوش شود. به اين ترتيب بايد منتظر نشست و ديد آيا اين مدافع راست 23 ساله پرسپوليسي مي‌شود تا عليرضا محمد يك رقيب جدي پيدا كند يا اينكه داستان جذب او هم مثل جذب عمادرضا فقط در حد حرف باقي مي‌ماند؟

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)