مرجع خبری پرسپولیس : بعد از جدايي‌ کریمی از استيل‌آذين كه در فضايي آرام صورت گرفت جادوگر تمرين‌هايش را در دو نوبت صبح و عصر انجام مي‌دهد تا همچنان آمادگي جسماني‌اش را حفظ كند و فعلا سكوت اختيار كرده تا انتقالش به پرسپوليس يا ذوب‌آهن به بهترين شكل صورت گيرد.

 

اما همه مي‌دانند كه گزينه اول کریمی قرمزهاي پايتخت است و حتي اين موضوع را هم به منصور ابراهيم‌زاده گفته و سرمربي ذوب‌آهن هم كه خيلي خوب شرايط او را درك مي‌كند چند روزي منتظر خواهد ماند. به هرحال همانطور كه ديروز گفتيم و نوشتيم، امروز و فرداست که تكليف كريمي با پرسپوليس مشخص خواهد شد.

كريمي اينقدر انگيزه دارد كه مي‌خواهد در بازگشت همان بازيكني شود كه براي پرسپوليس و فصل گذشته براي استيل‌آذين بود.

 

 

او اينقدر انگيزه دارد كه نمي‌خواهد خودش و دوستانش را از حضورش در يكي از دو تيم پشيمان كند. به هر حال اگر همينطور باشد كه مي‌گويند بايد دوباره منتظر بازي‌هاي خوب او باشيم. در واقع حضور علي كريمي با اين انگيزه براي هر تيمي مثمر ثمر خواهد بود. بايد منتظر بود و ديد كه آيا كريمي و دايي رو در روي هم مي‌نشينند و در نهايت جادوگر قراردادش را با پرسپوليس ثبت مي‌كند يا اينكه سوار بر اتومبيل شخصي راهي اصفهان مي‌شود.

 

 

اما در این میان کاشاني سعي دارد دايي را مجاب كند تا كريمي را به خدمت بگيرد. سرپرست باشگاه پرسپوليس كه پيش از اين هم تمايلش براي جذب علي كريمي و بازگرداندن اين بازيكن به تيم قرمز پايتخت را اعلام كرده بود، برخلاف سري قبل كه تلاش مي‌كرد باشگاه استيل‌آذين را راضي كند تا كريمي را به خدمت بگيرد، اين بار تمام تلاش خود را به كار گرفته تا دايي را قانع به جذب علي كريمي كند.

 

در اين مورد حتي شنيده مي‌شود قبل از رفتن تيم پرسپوليس به دبي، كاشاني با دايي جلسه داشته و او را تا حدودي راضي كرد اما قرار است صحبت‌هاي نهايي زماني كه تيم به تهران برمي‌گردد انجام شود.

 

با توجه به اينكه كاشاني تبحر خاصي در متقاعد كردن دايي دارد و قبلا در مورد بازيكنان مختلفي اين اتفاق افتاده، به نظر مي‌رسد به زودي شاهد حضور علي كريمي در پرسپوليس باشيم چرا كه اين بازيكن هم، تمايل زيادي به حضور در پرسپوليس و قرار گرفتن در كنار بازيكناني چون وحيد هاشميان را دارد اما بايد ديد حضور كريمي در پرسپوليس به اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا كمك مي‌كند يا …

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)