توقع داشتید قهرمان جام یوفا را ببریم؟

مرجع خبری پرسپولیس : حميد علي عسگري‏، بازيكن پرسپوليس، مثل ديگر بازيكنان اين تيم‏، معتقد است كه اردوي امارات و بازي در تورنمنت 6 جانبه بسيار مفيد بوده است.

 

او اين اردو را با اردوي استقلال در كيش مقايسه مي كند و مي گويد ترجيح مي دهد تيمش از حريفان اروپايي گل بخورد تا به تيم هاي محلي ده دوازده گل بزند.

بيشتر بازيكنان پرسپوليس از اردوي امارات راضي به نظر مي رسند.

من هم فكر مي‌كنم بعد از اردوي تركيه، اردوي امارات به ما بسيار كمك كرد تا كادر فني‌مان به خواسته‌هايشان برسند و بازيكنان نيز به هماهنگي مطلوبي برسند.

اما نتايج بدست آمده مقابل زنيت روسيه و خصوصا زلينا چندان جالب نبود.
واقعا برايم عجيب است. شما توقع داشتيد ما زنيت را كه سابقه قهرماني در جام يوفا را دارد‏، ببريم؟

به هر حال الهلال تيم زنيت را برد و قهرمان شد؟
الهلال از گروهي صعود كرد كه تيم‌هاي همگروهش به مراتب راحت‌تر از تيم‌هاي همگروه ما بودند و به عنوان سرگروه صعود كرد. من قبول دارم كه در مقابل زلينا در نيمه اول خوب نبوديم و سه گل هم خورديم اما با وجود ده نفره شدن در نيمه دوم يك گل به اين تيم زديم. من اعتقاد دارم كه ما حدود 15 دقيقه تمركزمان را مقابل زلينا از دست داديم كه همين موضوع باعث دريافت چند گل از اين تيم شد اما من فكر مي‌كنم در مجموع تورنمت مقابل استارتاپراگ و نيمه دوم زلينا بد كار نكرديم. در مورد زنيت هم بد كار نكرديم و به اعتقاد من با توجه به قدرت اين تيم نبايد توقع برد از اين تيم را داشته باشيم. ما هم مي‌توانستيم مانند استقلال يك تيم محلي را با 13 گل شكست بدهيم و همه از آن تعريف كنند، اما هدف و نوع آماده‌سازي ما براي ليگ به شكل متفاوت ديگري انجام شد.

 

فكر مي‌كني مشكلات تاكتيكي پرسپوليس خصوصا در دفاع كم شده؟

به هر حال ما در بعضي مناطق از جمله دفاع با مشكلاتي مواجه هستيم كه بايد آنها را برطرف كنيم.

در مورد پيوستن علي كريمي به پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا چه نظري داري؟

من در سال 87 افتخار بازي در پرسپوليس كنار علي كريمي را داشتم و از اين موضوع واقعا لذت بردم. فكر مي‌كنم كريمي در ليگ قهرمانان آسيا مي‌تواند كاپيتان شايسته‌اي براي پرسپوليس باشد حضور دايي و كريمي در آسيا قطعا وجهه خاصي به پرسپوليس خواهد داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)